Asus se rozhodl pro příliš nevídaný krok, nabízí všem evropským majitelům, kteří si zakoupili tablet Nexus 7 před 29. říjnem, kompenzaci ve formě ₤25 poukázky do svého online ASUS obchodu. Asus takto reaguje na hlasy nespokojených zákazníků, kteří byli zklamáni poté co 30. října došlo ke snížení ceny 16BG verze Nexusu 7 ze $249 na $199.
O první kompenzaci se již zasloužil Google, který rozeslal některým zákazníkům volný $25 kredit do Google Play. Bohužel danou kompenzaci nedostali všichni zákazníci a právě proto se Asus rozhodl pro tuto akci, aby tak uspokojil všechny majitele.
Jste-li majiteli Nexusu 7 podívejte se na podmínky jak získat kupón:
- Nexus 7 musí být zakoupení před 29. říjnem
- Dále se musíte zaregistrovat na ASUS member site
- Odeslat účet o koupi Asusu
- Po schválení dostanete kupon na email
Graf ceny produktu Google Nexus 7 16GB poskytuje server Heureka.cz
Zdroj: event.asus.com, talkandroid.com
Tak to zkusim, a co mají na tom Asus shopu ? 🙂
Obávám se, že naše naděje jsou liché. ASUS ve své nabídce kompenzace uvádí:
1. The Nexus 7 coupon redemption program is only available in the following countries: France, Germany, Italy, Netherlands, Spain, United Kingdom.
Takže asi máme klasicky smůlu.
platí to i pro předobjednatele?
Kam jim mám poslat ten daňový doklad? Díky
No to by mě taky zajímalo. Nějak to nemůžu nikde najít.
TAKY TO NEMUZU NAJIT
napsal jsem mail na asus shop i na asus tak doufám že v pondělí odpoví
Tak nám sem pak dej vědět. Taky už mám zaregistrováno, takže už stačí jen poslat fakturku 🙂 A každopádně pro Asus palec nahoru, hezký krok 🙂
Toto jsem dostal jako odpověď:
Dovolujeme si Vás informovat, že ASUS Shop je provozován společností Arvato, nezávislého prodejce produktů ASUS.
Kupóny na slevu za registraci Nexus 7, jsou výhradně podporovány společností ASUS, proto my jako nezávislý prodejce musíme nejprve ověřit informaci. Jakmile obdržíme odpověď z příslušného oddělení, budeme Vás kontaktovat.
Děkujeme za trpělivost a pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších otázek nás prosím kontaktujte, rádi Vám pomůžeme.
S pozdravem,Aranka RuhásováASUS Shop Česká republika
Můžu se zeptat na jakou emailovou adresu jsi dotaz posílal, případně url adresy asus shopu?
Já už to nevydržel a včera jsem jim taky napsal 🙂 Tak pak dej vědět, jestli se ti ještě případně ozvou s něčím konkrétnějším 😉
Tak koukám, že mi právě přišla úplně stejná odpověď 🙂 Tak uvidíme jak to dopadne no 🙂
nějaké nové info kam to poslat?
Právě mi bylo znovu odepsáno :
Vážený pane XXXXDovolujeme si Vás informovat, že Váš dotaz a fakturu můžete zaslat na adresu: shop_tc@asus.com
….
Takže odesílám a uvidíme, co se bude dít dál 🙂
též jsem odeslal, napsali mi jak z asusu , tak z shopu, tak jsem poslal a uvidíme
Mně bylo sděleno:
Dobrý den, bohužel se to vůbec netýká České Republiky, důvod nám Asus nesdělil. S pozdravem …
To jsem už bohužel také někde četl…že jde jen o tablety z Play Store…ale zatím jsem odpověď nedostal, tak nedokážu říct
Tak jak je řečeno níže, jde nejspíš opravdu jen o objednávky z Play Store…takže ČR je mimo…