Společnost Huawei v roce 2015 dodala 108 milionů smartphonů, což představuje 44 % růst oproti roku 2014. Tržby převýšily 20 miliard USD, což znamená nárůst o 70% oproti roku 2014. Zároveň si tak značka udržela největší podíl prodaných smartphonů v Číně a zároveň potvrdila svou pozici 3. největšího výrobce chytrých mobilních telefonů.

Huawei-trzby-2009-2015

Díky 108 milionům dodaných kusů v roce 2015 společnost Huawei upevnila svou pozici mezi třemi největšími výrobci smartphonů, co se tržního podílu týče. Na čínském trhu si společnost od března 2015 držela vedoucí pozici. Během této doby představila dva prémiové modely: P8 a Mate S. Kromě průlomu v Číně zaznamenala úspěch i na celosvětové úrovni. V západní Evropě dosáhl výborných výsledků podíl Huawei na trhu high-end modelů (smartphony v rozmezí 400 – 500 EUR), mezi TOP třemi výrobci se umístila ve Španělsku, Itálii, Belgii, Švýcarsku, Portugalsku a v několika dalších zemích.

Huawei-podil-na-trhu-zari-2015

Co za úspěchem stojí? Vysoké prodeje a ocenění smartphonů P8, Mate 7, Mate S a Nexus 6P

  • Světové dodávky P8 dosáhly 4,5 milionu kusů a smartphone získal řadu ocenění po celém světě
  • V roce 2015 bylo dodáno více než 7 milionů kusů Mate 7
  • Dodávky Mate S dosáhly 800 000 kusů během prvních čtyř měsíců od uvedení na trh, zařízení získalo 9 celosvětových ocenění
  • Huawei Nexus 6P, vyrobený ve spolupráci se společností Google, zaznamenal velký úspěch v Severní Americe, kde byl v Google store vyprodán během prvního měsíce po uvedení.

Nová partnerství s TOP značkami přinášejí úspěch

  • Spolupráce se šperkařskou společností Swarovski na uvedení Huawei Watch Jewel, prvních chytrých hodinek pro ženy. Huawei Watch Jewel mají obvod ciferníku posetý 68 zirkony od Swarovski, zatímco italský pásek spojuje eleganci s funkčností.
  • Spojení sil s Harman Kardon, přední světovou audio značkou, na tabletu M2 10.0
  • Spolupráce se společností Google na výrobě nového prémiového smartphonu Nexus 6P vynesla Huawei mezi TOP světové značky.
  • Spolupráce s předními světovými výrobci automobilového průmyslu, jako je GM, Volkswagen nebo PSA Peugeot Citroen, v rámci integrace Huawei automobilového 4G komunikačního modulu pro nová vozidla.
  • Vstup na trh chytrých domácností, uvedením Huawei Lite OS, integrovaného protokolu pro chytrá zařízení, který následuje Hilink. Společnost rovněž navázala spolupráci s více než 60 partnery, jako Haier, Midea, Skyworth nebo Broadlink.
  • Spojení technologií a módy v rámci spolupráce s Vogue během Fashion Week v Miláně, spoluprací se světově proslulým fotografem Mario Testinem a top modelkou Karlie Kloss a modelem Seanem O’Pry, kteří se podíleli na reklamní kampani Huawei.

Tags