Magazín Dotyk se rozroste o nové tituly Business, Royal a Bydlení

0

 royal bydlení byznys

Vydavatelství Tablet Media, jenž stojí za vznikem společensko-publicistického týdeníku Dotyk, připravuje vydání nových magazínů Dotyk Styl ROYAL, Dotyk Styl BYDLENí a Dotyk BYZNYS. Magazíny si budeme moci opět stáhnout zdarma z Google Play. 

První číslo měsíčníku Dotyk Styl ROYAL vyjde 3. listopadu. Měsíčník o historii a současnosti královských rodů zaplňuje na tuzemském vydavatelském trhu dosud tematicky neobsazený prostor. Tabletový měsíčník Dotyk Styl ROYAL mapuje život moderní šlechty, přinese informace o královských rodinách a významných událostech v jejich životech (svatby, narozeniny, výročí), o potomcích šlechticů v České republice, nebude chybět ani „šlechtický” lifestyle (šperky, umění, móda, oblíbené destinace královských rodů, designerské kousky, kosmetika či luxusní auta).
Měsíčník Dotyk Styl BYDLENÍ vyjde poprvé 10. listopadu. Tematicky se zaměří na oblast architektury, designu a vybavení domů, bytů i kanceláří, high-tech domácností či trendy v úpravách zahrad. Měsíčník lze charakterizovat jako chytré lifestylové čtení plně využívající tabletovou platformu. Články budou doplněny o virtuální prohlídky, videa a fotogalerie i o aktivní odkazy na e-shopy s možností snadného objednání zboží. Velkou roli v prezentaci hrají krásné fotografie a čistá grafická prezentace.
Dotyk BYZNYS bude vycházet jednou týdně, a to již od 24. listopadu. Dotyk BYZNYS poskytne relevantní přehled nejpodstatnějších témat a událostí v české i zahraniční ekonomice a byznysu. Zaměří se na makro a mikroekonomické trendy, technologie, světovou ekonomiku či start upy, které se vyplatí sledovat. Díky tabletové platformě je úspěšně kladen důraz na kvalitní zpracování infografiky.
“Rok a půl od začátku vydávání na evropském trhu unikátního a cenami ) „ověnčeného” čistě tabletového magazínu Dotyk nastal čas rozšířit portfolio ryze tabletových titulů o další čtenářsky přitažlivá témata. Zvláště, když velká vydavatelství v tabletových vydáních svých titulů víceméně přešlapují,” komentuje rozhodnutí vydávat nová tabletová periodika ředitelka redakcí Eva Hanáková a dodává: „Obchodní model zůstává stejný, magazínů budou ke stažení do tabletů i smartphonů zdarma. Těšíme se, že přitáhneme ke čtení na tabletech další cílové skupiny.“