Reklamy míří k britským uživatelům Instagramu

0

Už je to více než dva roky, co modrý sociální gigant Facebook spolkl za 1 miliardu amerických dolarů úspěšný startup Instagram. Ten však stále není nijak zvlášť profitabilní a akcionářům se to z pochopitelných důvodů nezamlouvá. To je taky hlavní důvod, proč jsme se v tomto roce dočkali oficiálního potvrzení vstupu reklam a sponzorovaných příspěvků.

Instagram

V první vlně se počítalo jen se Spojenými státy a vše funguje velmi podobně jako například u Twitteru. Aplikaci neničí designové rysy aplikace a jen umožňují firmách propagovat své výrobky a značku. Instagram taky sází na prestiž partnerů, mezi které patří i Starbucks nebo Sony Music.

instagram1

Dnes jsme se této funkcionality dočkali i v Evropě. Zatím se však týká jen Britů, podle oficiálního vyjádření se ovšem tato více či méně vítaná novinka už brzy objeví i ve zbytku západní Evropy. Krom toho se v průběhu letošního roku počítá i s Kanadou a Austrálií.

 

Zdroj: thenextweb