Podle analytické agentury Flurry, která monitoruje užívání tisícovek aplikací se podíl na trhu s Android tablety velmi rychle mění. Hlavním důvodem je spuštění prodeje levného Kidle Fire od Amazonu, ten se za pouhé dva měsíce dotáhl na celkové prodejní statistiky Samsung Galaxy Tabu s největší pravděpodobností se jedná o podíl všech variant Galaxy tabletů). Nyní tak Samsungu a Amazonu patří shodně 36% trhu. Podle nastoleného trendu brzy můžeme očekávat pohlcení trhu s Android tablety Amazonem.
I když metoda sběru dat agenturou Flurry, nemusí být naprosto přesná. I tak ukazuje zajímavá čísla, zvláště v případě poměru nákupu placených aplikací, kdy v případě Amazonu Kindle Fire nakupují uživatelé 2.5x častěji placené aplikace než majitelé tabletu od Samsungu. To jen potvrzuje dobře zvolenou strategii Amazonu, který svůj hlavní příjem vidí právě z nákupu multimediálního obsahu.
Zdroj: phandroid.com
Teda čekal bych, že bude mít Transformer více. Ale nejvíc se prodává takyiPad s Androidem 😀