Již zmiňovaná hlavní globální reklamní tvář Lionel Messi je však v současné době v potížích kvůli daňovým únikům v Argentině, takže si nemůžeme být jistí, co se kvůli tomuto skandálu stane se smlouvou pro Huawei. Smlouva se synem Davida Beckhama je však zajisté dobrý nápad, jelikož zlepší image značky u nás v Evropě, kde je celá rodina Davida a Victorie Beckham hodně mediálně sledována.
„Huawei nabídl spolupráci Brooklynu, protože je mladý, díky čemuž je dobře prezentován a viděn jako dobrý vzor pro mládež v jeho věku,“ řekl zdroj The Sun. „Má milióny následovníků na sociálních sítích a to je dobrý způsob, jak se zaměřit na mládež.“
Pro další příklady této taktiky nemusíme chodit daleko, jelikož u nás postupoval Huawei podobně a podepsal tak smlouvu s Jaromírem Jágrem. Co si o této propagační strategii společnosti Huawei myslíte?