Prohlášení je ale velmi nejednoznačné, protože nevíme, co si Peter Chou představuje pod pojmem „levný telefon“. Mohlo by to znamenat, že HTC se zaměří výhradně na high-end smartphony a zcela přestane vyrábět levnější zařízení pro méně náročné uživatele. Další a pravděpodobnější možností je to, že taiwanský výrobce nebude produkovat superlevné telefony, jejichž cena je snížena na úkor kvality. Cílem HTC je to, aby si zákazníci společnost spojovali jen s opravdu kvalitními výrobky.
„Nechceme zničit image naší značky… Klademe důraz na použití lepších materiálů, abychom vyrobili lepší produkty, které nabízejí prvotřídní užitek.“
Peter Chou, generální ředitel HTC, pro The Wall Street Journal
Peter Chou také uvedl, že v letošním roce se jeho společnost chystá prodat na čínském trhu třikrát více smartphonů než v roce minulém. Taiwanská společnost se také snaží posílit svoji pozici na trzích v Evropě, Africe a na Středním Východě.
zdroj: ap