Stejně jako poměrně nemile velké množství her před ním, tak také aktuálně nejnovější hit od brněnských MadFinger Games, Dead Trigger obsahuje určitou formu exkluzivity na Tegra 3 procesor od NVidie.
Nejde sice o exkluzivitu kompletní, hra je v plném rozsahu obsahu dostupná i na zařízeních s procesory od ostatních výrobců, nicméně na Tegra 3 zařízeních má několik málo grafických efektů navíc. A naštěstí pro nás i ty je možné díky práci komunity zprovoznit na jakémkoliv dostatečné výkonném telefonu nebo tabletu.
Není navíc třeba ani maskovat procesor za Tegru, jako v případě separátních Tegra verzí a Chainfire 3D, stačí upravit dvě hodnoty v konfiguračním xml souboru a smazat část kódu, která se stará o autodetekci hardwaru a následné nastavení maximální úrovně grafiky.
Hra na nejvyšší detaily pak prý bezproblémů běží i na Samsungu Galaxy S II, Galaxy S III, HTC Evo 3D a dalších, vybavaných podobným grafickým čipem.
- Nastavte ve hře grafické detaily na vysoké.
- Vypněte hru.
- Pomocí libovolného root eploreru jděte do složky /data/data/com.madfingergames.deadtrigger/shared_prefs/.
- Otevřete soubor com.madfingergames.deadtrigger.xml v libovolném textovém editoru.
- Změnte <int name=”UnityGraphicsQuality” value=”1″/> na <int name=”UnityGraphicsQuality” value=”2″/>.
- Změnte <int name=”OptionsGraphicDetail” value=”2″/>na <int name=”OptionsGraphicDetail” value=”3″ />.
- Uložte.
- Smažte soubor com.madfingergames.deadtrigger.xml.bak.
- Hotovo!
Na LG Optimus 3D když projdu přes dešt nastane zásek a hra se vypne … počítám že to je malá ramka kterou má bohužel optimus jenom 512 … neboť GPU PowerVR 540 není zas tak málo výkoná a já jí mám načipovanou ještě na 380mhz …
Spíš bych viděl problém v té „čipované“ grafice. Přetaktujete si to a pak se divíte, že to padá?
Mi to na o3d pada taky. ve stejnem.miste
Paráda na s2 to fakt jede plynule bez problému
Dá se to upravit i pro další tegra hry?
Takže root je potřeba?