Sony Xperia Z aneb i Český marketing může být kreativní

1

Jednou z nepopiratelných výhod na český trh nedávno uvedené Sony Xperie Z oproti vlajkovým lodím konkurenčních výrobců je bezesporu její odolnost podle standardu IP67, zaručující jak kompletní ochranu před prachem, tak i vodou až do hloubky 1 metr po dobu 30 minut.

Drobným problémem ovšem je, že až nadšence do mobilních zařízení o této vlastnosti moc lidí neví. Naštěstí je tu ale marketing a jeho mnohdy nesmírně kreativní cesty, jak podobné vlastnosti zpropagovat mezi co největším publikem, za co nejmenší cenu.

A věřte nebo ne, onen kreativní marketing, konkrétně právě zaměřený na voděodolnost Xperie Z, se neudál někde v USA, nýbrž v naší rodné zemi – České republice. Konkrétně jej připravila česká pobočka T-Mobile ve spolupráci s firmou Sony.

A o co vlastně šlo? Inu, v den zahájení prodeje Xperia Z u T-Mobilu nechal operátor dovést do své prodejny v pražském nákupním centru Paladiu funkční sprchu. Do ní pak s Xperiemi Z pozval do plavek oblečené modely a modelky, aby se v ní se zapnutým telefonem vysprchovali.

To, jak si určitě dovedete představit, přilákalo spoustu pozornosti jak na místě, tak i následně na internetu. Dokonce ještě před námi, jakožto lokálním zpravodajstvím, o celé akci referovalo několik zahraničních médií zaměřených na Android, včetně androidcommunity, talkandroid a dalších.

A pak že kreativní reklamy nemohou vznikat v České republice.

Xperia_2

XPeria_1

Xperia_3

Xperia_4

Xperia_5

 Zdroj & další fotky: Facebook

1 komentář

Napsat komentář: Angello Zrušit odpověď

Please enter your comment!
Please enter your name here