Dnes jsme si pro Vás připravili rozhovor s vývojáři z Madfinger Games, kteří dokazují, že i v České republice existuje kvalitní team Android vývojářů. Jejich očekávaný herní titul ShadowGun, je očekáván celým světem. Podle prvních ohlasů z E3 bude patřit mezi nejlepší hry, jak na Androidu tak i na iOS.
1. Kdy studio vzniklo, kolik má současně zaměstnanců ( kolik z toho je vývojářů) a jak vznikl název MadfingerGames ?
Hmm, Když jsme vymýšleli název, tak jsem chtěli mít něco, co by mělo něco společného s touchscreenem, iphone/androidem, jak chceme naše hry hrát a tak.. už ani nevím koho to tehdy napadlo.. první jsme měli jenom Mad Finger, pak jsme zjistili ze v Česku je dobrá jazzová kapela, co používá tohle jméno a tak jsme přidali Games… no a nechtěli jsme mít tři slova, tak jsem to změnili na MADFINGER Games.
Vznikli jsme v Květenu 2010, stávající počet zaměstnanců je 10 , vývojářů taky 10.
2. Jaká byla první hra, kterou jste vydali a pro jakou platformu byla určena. A proč právě touhle hrou jste začínali?
První hra byla 15 puzzle, ale to bylo jen tak na zkoušku, bych se o tom radši nezmiňoval.. První opravdová hra byl Samurai: Way of the Warror pro iPhone/iPod .. ještě jsem ji dělali ve volném čase před oficiálním založením firmy.. A proč tohle? Chtěli jsme dělat něco co ještě není na App Store, něco co nás baví a co jsem v herní branži nemohli dělat.. Navíc jsme chtěli využít touch screen a ovládání pomoci gestures se nám líbilo.
3. Na nedávné herní výstavě E3 jste prezentovali připravovaný titul SHADOWGUN. O co konkrétně půjde, bude hra mít nějaký příběh, kdy jste na ni začali pracovat a co na ní bude nejzajímavější?
Hra má příběh už zveřejněný, je to v našem pr.. Každopádně hraješ za postavu profi bounty huntera (John Slade) v roce 2350. Si tak lítá po vesmíru a sbírá joby od jednotlivých vlád či korporací… Má vlastní loď a lítá s androidem S.A.R.A, která mu pomáhá i s navigací, atd.. Kontaktuje ho Toltech Enterprises (trans-galactic corporation ) a potřebuje dostat Dr. Edgar Simon, bývalého zaměstnance, který zdrhl i se svým výzkumem.
Na příběhu a dialozích spolupracujeme se spisovatelem Micah Nathan. Na hře jsme začali dělat v únoru.
Zajímavé na ni bude, že chceme udělat hru v té nejlepší možné grafice na tablety a mobily. A přitom to bude opravdová hra, s příběhem, AIckem, souboji s vice enemáci najednou. Taky chceme aby se příjemně hrálo na touchscreenu, takže ovládání bude optimalizované pro touchscreen.
Kromě toho coveru ( což je tak jediné co máme společného s Gear of War ) tam bude více věcí, které ale nechci zatím prozrazovat. Bude to součástí marketingu, takže ještě nepřišel čas. Ale nebude to jenom tupá 3rd střílečka stylu postřílej je a použij buton, postřílej další atd..
httpv://www.youtube.com/watch?v=7aVttB25oPo
4. Všechny určitě zajímá datum vydání, zda se chystá i nějaká demoverze, pro jaké platformy bude hra určena a jak moc bude náročná na výkon zařízení?
Datum vydání je v září tohoto roku. Půjde to přes App store a Android market. Demoverze se plánuje. Každopádně to pojede na všem co má výkon aspoň iPhone 4g a 256 MB.. Tegra 3 dostane speciální verzi.. Cenu zatím neprozradím.
5. V současné době pracujete pouze na této hře nebo chystáte ještě něco dalšího. Na co se v budoucnosti můžeme těšit?
No pokud to nestihneme do vydání, tak určitě první co uděláme je add on pro SG, který bude obsahovat MP… a pak se uvidí, máme v zásobě Samurai III a ještě jednu rozpracovanou hru a samozřejmě SG II.
Tento článek původně vyšel na blogu Dotekománie