Rada – Kde nechat v záruce opravit telefon HTC?

29

Pokud chcete mít své HTC co nejdříve ze záruční opravy doma, nereklamujte ho u prodejce, ale přímo u servisu. Neberte prosím následující sdělení jako PR článek zaplacený níže zmíněnou firmou, ale jako radu pro vás, která vám může ušetřit dny bez vašeho telefonního miláčka.

Mému HTC Sensation odpadly tlačítka hlasitosti a já se začal shánět po záruční opravě. První, co vás napadne, je odnést zařízení k prodejci a tam reklamovat s vírou, že ho prodejce zašle do servisu. Pokud máte telefon HTC, doporučuji toto nedělat a zaslat zařízení přímo do firmy VSP Data, která jako jediná provádí záruční opravy HTC u nás – je tedy jediným autorizovaným servisem k záručním opravám.


Proč? Vyhnete se tak nepříjemnému mezičlánku v podobě prodejce, který může s odesláním otálet (typicky čeká, až se mu nahromadí telefonů víc) a jelikož má k reklamaci třicet dní (dle zákona), může vám čekání protáhnout. Ve VSP Data jsou dle zkušeností mnoha uživatelů (i mých) velmi rychlí – telefon je opraven prakticky ze dne na den a paradoxně nejvíce zpomaluje v procesu reklamace pošta.

K reklamaci vám stačí jen IMEI číslo telefonu, záruční list ani nemusíte mít.

Problémy jsem neměl ani s vadami, které jsem si v podstatě způsobil sám – ačkoliv jsem reklamoval pouze odpadlá tlačítka, byl mi vyměněn celý kryt včetně odřených míst, vyměněn panel displeje a nikdo se nepozastavil nad tím, že na telefonu evidentně byla poškození, která nebyla způsobena běžným používáním – do servisu jsem telefon posílal i s tím, že se mi může právě kvůli tomuto vrátit zpět.

Do VSP Data můžete telefon poslat jak poštou na vlastní náklady, tak si objednat DTP kurýra, ovšem tuto možnost jsem nezkoušel, ale dle reakce různých uživatelů na fórech toto jde v pořádku

Doufám, že nenabudete dojmu, že se zde na AndroidMarket snažíme dělat reklamu VSP Data – snažíme se vám jen předat radu, která má potenciál ušetřit významné množství času.

Web VSP Data: http://web.vspdata.cz/cs/htc

29 KOMENTÁŘE

  1. Super tip. Kdybyste take napsali informaci o tom, kde lze podobnym zpusobem nechat opravit telefony jinych vyrobcu, potesite nejednoho ctenare. 🙂

    •  Pokusím se zjistit víc i o ostatních výrobcích, vycházel jsem z vlastní zkušenosti. Každopádně jsem rád, že článek potěšil 🙂 Vynasnažím se mrknout i k sousedům…

  2. osobne mam vsp data negativni zkusenost. vim ze to muze byt pripad od pripadu a v clanku se uvadi spokojenost. ja jsem mel veliky problem pri reklamaci uvolneneho usb vstupu v telefonu. dnesni smartphone bohuzel nabijim o hodne vice jak stare nokie a tak neni divu vetsich naroku na usb nabijeci vstup. bohuzel reakce vsp data byla tehda dost arogantni a protoze to je jediny smluvni servis tak mam pocit ze sveho postaveni dokaze zneuzit. tak jestli mate svou jinou osobni zkusenost dejte vedet

    •  Vyvïkladné USB je dost široký pojem. Sám vlastním HTC HD2 a používám jej aktivně. Telefon musím při mém využívání nabíjet denně a někdy i vícekrát. Za dobu používání MT 2 roky jsem neměl s UBS žádný problém. Ano, je už trochu ochozené, ale funguje a drží na 100%. Přítelkyně má HTC Wildfire S a podařilo se jí prasknout dotykový panel. Telefon byl odeslán do VSP data přes kurýrní službu DPD. V pondělí jsem objednal, v úterý si společnosti vyzvedla a ve středu jsem měl již oficiální cenovou nabídku na opravu telefonu. Jednalo se o dokument s výpisem všech položek, které se na telefonu měli měnit a jejich cena. Jelikož jsem některým položkám nerozumněl (nejspíše používají názvy dílů výrobce) tak jsem do VSP data zavolal. Operátora mě přepojila, repektive dala kontakt na technika a ten vše podrobně vysvětlil. Takže moje zkušenost s pozáruční opravou je 100% spokojenost. Rozhodně bych nedával můj telefon do neautorizovaného servisu kde nevím jak kvalitní díly použijí a zda telefonu bude opravn kvalitně. Takže si raději za kvalitu připlatím

  3. totalni kravina a reklama VSP dat, jsou sice oficialni ale nejdrazsi, daji se sehnat v CR daleko levnejsi :)) takova vymena displeje u nich vyjde kolem 4000 pritom v Praze se da sehnat i za 1500 🙂

    • Tady se pane ale baví o ZÁRUČNÍ opravě! Omg, jaká pak reklama?! Však když to dáte prodejci, on to stejně pošle SEM! Samozřejmě, že když si rozšlápneš Display, tak NEPUDEŠ do autorizovanýho servisu, kterej je VŽDY nejdražší varianta! Ale když si jdu pro záruční opravu, tak jdu tam kde to mám offiko a rychle.. s Notebookem taky chodím přímo do Aceru a ne do Mironetu! A mám reklamačku hotovou do 3 dnů i s poštou

  4. samsung podobný servis nemá?

    našel jsem jen Brodit a chystám se že kvůli tomu pojdu do Kladna. Třeba je ale něco i v Praze..??

    •  Po zběžném hledání na internetu jsem zjsitil, že Samsung má síť záručních autorizovaných servisů roztříštěnou mezi mnoho různých akreditovaných provozovatelů, jako jeden jsem našel pobočky Mobil pohotovosti, tam dělají i pozáruční opravy.
      http://www.mp.cz/kontakty/autorizovany-servis-samsung/

      Dle informací od lidí na fórech a podobně je situace u HTC poměrně unikát, zbytek výrobců na tom bude asi podobně jako Samsung.

      Ovšem i v tom případě platí při záruční opravě je lepší telefon zaslat (po domluvě) rovnou do servisu, vyškrtnete tím tak zdržující mezičlánek, kterým je prodejce.

  5. jelikoz sem tam delal technika, tak jenom spomenu ze drtiva vetsina dilu sou repasovane dily to znamena znovu opravene v taiwanu.. nic noveho tam nedostanete..

  6. Taky se přidávám s negativní zkušeností. G1 jsem tam zaslal, že jí nefunguje GPS a dorazil mi „opravený“ telefon, který začal tuhnout a GPS stále nefungovala. Takto jsem to tam poslal 4x a ani jednou jsem nedosáhl toho stavu, v jakém jsem to tam poprvé zaslal, vždy se tel. vrátil s nějakým problémem (tuhnutí, problémy s wifi, mrtvola…). Takže asi tak. Ale nemohu říct, že by se nesnažili. Bohužel je to dané tím, že na všem se šetří a servisáci, pokud jsou zkušení, tak stejně jsou limitováni časem na opravu, resp. testování. To „zkušení“ zdůrazňuji proto, že ještě je spousta servisáků, kteří na to prostě kálej a pod. Je to jak s ostatními řemesly. Najít kvalitního/přemýšlejícího dělníka/řemeslníka je skutečně problém.

    • V tomto bodě si myslím že máte pravdu. Přesto že jsem u nich nebyl hádám že prostě udělají opravu „schematicky“ typu „když nejde toto udělej toto“ a výsledek otestuj „takto“. Taže třeba závadu že dva dny jde věc normálně a pak půl dne s ní není řeč nemohou odhalit.

  7. Zdravim,
    jmenuji se Jindrich Zitek a jsem generalnim reditelem firmy VSP DATA. Ma li kdokoliv konkretni namet na vylepseni nasich sluzeb ci konkretni zkusenost, kde se vyskytl sebemensi problem, prosim adresujte jej primo na mu jmail zitek@vspdata.cz . Projdete li jednotliva fore ci se seznamite s odezvami nasich zakazniku, myslim, ze si lze udelat pravdivy obrazek o kvalite naseho servisu. Je li pravda, ze „Expertiso“ u nas pracoval, tak se asi spatne dival kolem sebe, ci ma duvod lhat. Dily na zarucni i pozarucni opravy jsou dodavany vyhradne firmou HTC. U vetsiny se jedna o nove nahradni dily, u desek a nekterych displeju se muze jednat o dily s kvalitou novych, ktere byly opraveny v laboratorich HTC. S pozdravem a pranim hezkeho dne  Jindra Zitek

  8. Velmi seriózní firma. Reklamoval jsem HTC Evo 3D (v záruce) a bylo mi vyhověno ve všech směrech. Vřele doporučuji.

      • Zdravim,
        Jmenuji se Jindra Zitek a jsem reditelem VSP DATA. Poprosil bych v pripade jakehokoliv problemu s nasim servisem i o informaci primo na moji adresu, zitek@vspdata.cz

        Dekuji a hezke dny Jindra Zitek, VSP DATA

        • skvele muj podrobny prispevek zmizel. Ve zkratce:
          byl jsem po asi 4 reklamacich doma za blba (prisel, dva dny a zas KO, notas padal), stroj jsem daroval necht se s Vami zlobi nekdo s pevnymi nervy, ja koupil zakladni Lenovo Edge (mnohem lepsi kvalita nez nejvyssi HP rada EliteBook a to maji u Lenovo jeste dve vyssi rady).

          tedy nezlobte se ze vam nebudu volat ci psat, protoze k dane veci uz proste neni co slusneho dodat, svoji „praci“ jste odvedli a zpetne zehleni uz neni uplne ono, co bych si na vas vzal ? budeme si ntb zase posilat nebo vy ho konecne opravite ale me to stalo temer pul roku nervu.

          hruby vypocet 4x reklamace 4 mesice v trapu (jednou dele), kazdy tyden volani psani to je 17 hodin stravenych na obhajobe svych prav pri bezne remeslne hodinovce je to kolem 5000 to vy mi nevratite.

  9. Co když mám rootnutý telefon s jinou ROM, který se mi rozbil, ovšem není to způsobené mým zásahem do rootu? Má s tím někdo zkušenosti? Telefon mám samozřejmě stále v záruce, tak jestli mi to nepošlou zpátky s tím, že si za to můžu sám. Děkuji za odpověď 🙂

    • Jeste jednou hezky den,
      pomuze li to a jste li schopni verit tak opravdu jako reakci na Pj zavazne jmenem VSP DATA prohlasuji, ze jsme si tento ani jiny podobny clanek neobjednali, neplatili ani neodsouhlasili, ale vubec nam samozrejme nevadi v pripade ze je objektivni. Asi to zni jako klise, ale my opravdu delame PR svou praci, spokojenosti zakazniku, rychlosti a kvalitou sluzeb. Nyni zaciname servisovat Samsung a tak si nas muzete otestovat i u teto znacky. Stale plati, ma li nekdo problem a nebo namet na zlepseni nasich sluzeb, muze psat primo na zitek@vspdata.com .
      Hezkou nedeli preje Jindra Zitek , reditel VSP DATA

  10. pri vsetkej ucte k p. GR firmy VSP, dnes nam vratili HTC M7, ktory mal problemy s nocnym fotenim, telefon robi ruzove a fialove fotky (pritom bol softver fotoaparatu nastaveny defaultne), mame dokonca fotky fotene cez den s takouto chybou. Na forach sme si precitali, ze tato zavada sa vyskytuje u vacsieho poctu kusov, ze je to zavada cipu a tento by sa teda mal vymenit. Priatel volal aj do HTC servisu na Slovensku, kde mu potvrdili, ze tato zavada je vyrobna a riesi sa vymenou cipu. Cez operatora sme reklamovali telefon, bol zaslany firme VSP, vratil sa so zamietnutim zarucnej opravy, ze sa opisovana zavada neprejavila. Co je s prepacenim hlupost, lebo uz dnes vecer som s nim skusala fotit a fotky su zase ruzove a fialove. Plus k tomu este vyjadrenie, ze „na zarizeni nebyla provedena oprava z duvodu nedodani nahradniho dilu od vyrobce.“ Ktovie, ci servis len nestihal splnit 30-dnovu lehotu. Tato chyba nie je zapricinena pouzivatelom, je od vyroby, je uz zdokumentovana, vie sa o nej a napriek tomu ten telefon nebol opraveny. A este k tomu sa vratil s sumiacim spodnym reproduktorom. Tolko nasa skusenost.

Napsat komentář: Jindrich Zitek Zrušit odpověď

Please enter your comment!
Please enter your name here