Na loňské letní konferenci Google I/O byla oznámena spousta zajímavých novinek. Google Cardboard se stal jednou z nepřekvapivějších a nejdivnějších, které společnost Google představila. Časem se však ukázalo, že je vlastně celkem ,,cool“. O zvláštním kartónovém prostředku pro virtuální realitu jsme od zmíněné konferenci až doteď neslyšeli. Firma Volvo totiž spojila síly právě s Google Cardboard a skrze něj představuje lidem vnitřek nového SUV.
Reklamní oddělení Volva vypustilo krabičky v tmavém kabátku automobilky jako marketingové předměty. Kartonové ,,brýle“ se spojí s Android aplikací, která Vás skrze virtuální realitu posadí do zcela nového vozu XC90 SUV. Můžete pak vidět, jaké to je řídit XC90 během různých částí dne v rozlišných prostředích, aniž by bylo nutno navštívit autorizovaného prodejce. V otázce rozlišení nápad sice trochu pokulhává, ale s kusem kartonu a již vlastněným telefonem si nemůžeme stěžovat.
Rádi bychom toho v budoucnu viděli skrze Google Cardboard více. Představte si, že byste si mohli prohlédnout zevnitř dům, o který máte zájem nebo se pomocí Google Street View jen tak projít jakoukoli ulicí na Zemi. Pokud si chcete vychutnat zážitek na vlastní oči, stáhněte si aplikaci pod tímto odkazem:
Krabicové brýle si pak můžete vyžádat po 18. listopadu. Co dalšího byste ještě rádi viděli skrze virtuální realitu?
zdroj: http://phandroid.com