HTC se v poslední době zaměřuje zejména na nejvyšší a střední třídu smartphonů, zatímco jednoduchý a cenově výhodný model bychom v nabídce taiwanského výrobce hledali marně. A v nejbližší době se to nejspíš nezmění, jak uvedl šéf marketingu Jeff Gordon v rohovoru pro CNET.
„HTC náhle nezmění stratgeii a nestane se výrobcem levných smartphonů,“ řekl Jeff Gordon. „Soutěžit s Huawei, ZTE a později Amazonem na poli low-end modelů s nízkými maržemi by byla bláznivá hra.“
Společnost doufá, že klíčem k návratu do černých čísel jsou smartphony, které ve srovnání s konkurencí nabízejí něco navíc, ať už v oblasti zpracování či funkcí. Nejnovějším modelem v nabídce HTC je šestipalcový tabletofon One Max, který je zároveň jedním z prvních smartphonů vybavených čtečkou otisků prstů.

zdroj: CNET via Talk Android