Zatímco Samsungu se z marketingového pohledu v poslední době dařilo nadmíru dobře, tak ostatní androidí výrobci šli s kreativitou reklamních kampaní bohužel spíše dolů. S trochou štěstí by se ale situace mohla alespoň pro americkou Motorolu v blízké době otočit.
Motorole se totiž tento týden podařilo od Samsungu přebrat vice prezidenta plánování marketingu pro USA, Briana Wallace, tedy člověka zodpovědného například za sérii reklam utahujících si z konkurenčního iPhonu.
Jeden člověk samozřejmě nutně neznamená obrat v marketingové válce výrobců, rozhodně může ale Motorole výrazně pomoci, obzvláště pak, pokud se opravdu pustí do boje s bájným Motorola X zařízením.
A co Vy? Jaký máte názor na Brianovo reklamy?
Zdroj: talk, allThingsD
Můj názor je takový, že jsem alergický na články zakončené větou ve stylu „A co Vy? Jaký máte názor na xxx?“
Fair enough, budu si to pamatovat.
alergia je choroba, ktoru treba liecit