Vážení čtenáři,
Vítáme Vás na nových stránkách AndroidMarketu, které dnešním dnem prošly razantním redesignem. Redesign byl zaměřen jak na zjednodušení celých webových stránek, tak i na to, abychom Vám zpříjemnili čtení našich stránek. Celý web jsme tedy zaměřili na minimalismus, snažili jsme se použít co nejméně barev a stránky co nejvíce zjednodušit.
A co vlastně je nového? Web nyní běží na responzivním zobrazení – to znamená, že náš web si zobrazíte na všech Vašich zařízeních podobně, jako na počítači. Mimo jiné jsme přidali několik zajímavých funkcí webu (např. hodnocení u recenzí, kapitoly u článků a další!). Funkce budete moci postupně objevovat v našich článcích.
Změny se dočkalo i naše logo, u kterého jsme upustili od naší modré Android figurky a přešli jsme na logo, které je minimalistické a zapadá tak do celého webu.
Tento redesign ovšem není zatím kompletní a jedná se pouze o jednu z fází, na které pracujeme. V následujících týdnech budeme redesignovat i náš katalog zařízení a web AndroidMarket.cz budeme propojovat s našimi dalšími projekty, které pod tento projekt spadají. Rozhodně je tedy se na co těšit!
Příjemné čtení přeje
Redakce AndroidMarket.cz
pěkný
Pozitívna zmena, je to takto lepšie.
Jsme rádi, že se Vám naše proměna líbí!
Ja zial hodnotim zmenu negativne, ale kedze budete pokracovat tak uvidime… Mobilna verzia bola predtym dobra, skoda ze to bol taky hop alebo trop ci sa nacita.
Dobrý den,
děkujeme za podmět. O mobilní verzi se v redakci pobavíme, zda-li nasazení původní verze bude lepší, než tato verze, co máme teď.
Dovolte mi připojit pár postřehů.
Změna je zajímavá, je vidět, že je stále neustálená, graficky příjemná… Nicméně:
– opravdu musí být na úvodní stránce u seznamu článků tak velký modrý „pruh“ s datem a časem uveřejnění článku přes obrázek? Nemyslím, že toto je nutná informace, a už vůbec ne s takovou velikostí grafického prvku,
– proč jsou obrázky v seznamu článků o rozdílné velikosti?
– pravý sloupec „oblíbené – aktuální – komentáře“ pod vyhledáváním – nechápu proč se změnil počet titulků na pouhých 5 a proč je jako defaultní nastavené řazení dle „oblíbených“. Více mi vyhovoval kratší seznam hlavních článků a dlouhý seznam nejaktuálnějších článků.
– zbytečně velké hlavní okno s měnícím se obsahem, zbytečný řádek „novinky“, příliš mnoho reklam a rušivých animací – výsledný dojem – přeplácaná stránka.
– proč 2 lineární „menu“ na horní stránce?
Doporučil bych větší vyjasnění si priorit stránky – a jak tuto „hlavní podstatu“ zpříjemnit.
Ovládacích prvků (menu, navigačních oken a sloupců) spíše méně, nedublovat, pokud možno aby se z úvodní stránky dalo jednoduchým způsobem přejít všemi způsoby k cíli. Tedy např. v hlavním okně nechat rotovat „5 nejoblíbenějších článků + 3 poslední“, řádek „novinky“ a „výběr reklamy“ zrušit, posunout sloupec „oblíbené – aktuální – komentáře“ nahoru, z tohoto sloupce vypustit „oblíbené“ (jsou v hlavním okně). Použít 1 lineární menu a to s tím „logem“ a umístit ho úplně nahoře, nebo pod horním reklamním banerem. Zrušit duplicitu „komentáře“ a „nejnovější komentáře. Proč je „upoutávka“ na Google+ obrovský a odkazy na fb, twitter a rss stejně „malé“? Proč je mezi nimi reklama?
Toto je jen jeden pohled na současný stav, snad Vám pomůže vytvořit Vaši stránku ještě lepší než je … a než byla ;-). Hezký den
Dobrý den,
děkujeme za to, že jste sepsal, co by jste na našem webu vylepšil. Zkusíme se v redakci o tomto trochu pobavit a možná některou z Vašich připomínek v průběhu týdne upravíme.
Přeji hezký zbytek dne,
Martin Kadlček