Společnost Inneractive, specialista na mobilní reklamu na všech mobilních platformách se rozhodla zpracovat analýzu trhu mobilní reklamy do přehledné infografiky. V rámci své analýzy srovnává růst mobilní reklamy na trhu mezi roky 2012 a 2011 konkrétně vždy období mezi jednotlivými veletrhy MWC.
Z následujícího výstupu analýzy můžeme vidět, že trh s mobilní reklamou na Androidu vzrostl o neuvěřitelných 759% což je jistě zajímavé číslo pro všechny inzerenty a zároveň svědčí o tom, že trávíme stále více času u smartphonů a tabletů. Zároveň s růstem mobilního trhu také inzerenti investovali do tohoto druhu reklamy o 461% více prostředků oproti předchozímu období, což je jistě potěšující zpráva pro všechny vývojáře.
Trh s mobilní reklamou stále roste a je čím dál více zajímavý pro všechny inzerenty, což do budoucna zajistí prostředky pro vývoj kvalitních aplikací, které budou zdarma a žít pouze z reklamních prokliků.
Zdroj: blog.inner-active.comvia smartmania.cz
A to je jeden z důvodů, proč už nemám Android…
A co teď máš? iPhone? Kde to vzroslo o 981%? 😀