Androidmarket.cz

Google přidal ochranu proti nechtěnému kliknutí na reklamy

Google, jakožto největší distributor mobilní reklamy, přidal do mobilních reklamních bannerů praktickou ochranu proti nechtěnému kliknutí. Po kliknutí na reklamu se objeví potvrzující tlačítko, které se vás zeptá, zda opravdu reklamu chcete navštívit.

Mobilní reklama

Stává se vám často, že nechtěně kliknete na mobilní reklamu a ihned vám vyskočí prohlížeč s inzerovanou stránkou? Nyní se tohoto neduhu nemusíte bát. Kliknutí na reklamu omylem bylo neefektivní pro zadavatele reklamy a také pro samotný Google. A samozřejmě velice nepříjemné pro koncového uživatele. Proto největší reklamní společnost Google přidala do reklamních bannerů tzv. potvrzující tlačítko, které se objeví při kliknutí na reklamu. V praxi to vypadá tak, že budete muset na reklamu kliknout dvakrát.

Tento krok zefektivní mobilní reklamu, která v současnosti zažívá boom. Novinka také potěší uživatele, kteří už měli dost nechtěných kliků na reklamu například při scrollování stránkami či při hraní her.

Zdroj: AndroidCommunity