Česká spořitelna má svoji aplikaci pro Android

11

Banky se v poslední době začaly soustředit na další zajímavě se rozvíjející trh s mobilními telefony. Po aplikaci pro iPhone vydala Česká spořitelna dlouho vyhlíženou aplikaci Servis24, pomocí které budete mít přístup k vašemu účtu přímo z Android zařízení. A co vše aplikace nabízí a umí?

Aplikace SERVIS 24 je dostupná zdarma v české a anglické verzi.

NABÍDKA VE VEŘEJNÉ ZÓNĚ:
• Vyhledávání poboček a bankomatů České spořitelny. U každého bodu zájmu je uvedena adresa a otevírací doba. Vyhledávat můžete buď nejbližší pobočky / bankomaty nebo zadáním textového řetězce. Aplikace nabízí navigaci k vybranému cíli.
• Kontakty:
Infolinka České spořitelny a blokace karet (800 207 207)
Linka SERVIS 24 (956 777 956)

NABÍDKA PRO REGISTROVANÉ:
• Podpora více uživatelů na jednom přístroji a možnost pojmenování uživatelského profilu.
• Zobrazení zůstatku na účtech.
• Platby na účty všech bank v ČR. Platby lze zadat buď jako nové, ze seznamu příjemců nebo opakováním položky transakční historie.
• Skenování složenek. Unikátní služba umožňuje zrychlenou platbu poštovních poukázek „A“. Po nafocení složenky aplikace rozpozná vytištěnou částku a bankovní spojení a vyplní tyto údaje do příkazu k úhradě.
• Zabezpečení Vašich účtů prostřednictvím denního a měsíčního limitu pro převáděné částky.
• Potvrzení na e-mail k zadané platbě nebo vytvoření šablony pro budoucí použití.
• Synchronizace šablon příjemců s internetbankingem.
• Vyhledávání v transakční historii. Platby můžete filtrovat podle data zadání nebo podle typu (příchozí, odchozí, všechny).
• Zablokování aplikace v internetbankingu, na Lince SERVIS 24 (+420 956 777 956) nebo trojím chybným zadáním hesla pro Mobilní banku.

POSTUP REGISTRACE:
Registrace je dostupná uživatelům služby SERVIS 24 Internetbanking.

1. Přihlaste se do internetbankingu na www.servis24.cz. V záložce Nastavení vyberte volbu Mobilní banka.
2. Vytvořte si Heslo pro Mobilní banku a poznamenejte Jednorázový kód. Nastavení potvrďte přes SMS nebo klientským certifikátem.
3. Ve stažené aplikaci zvolte „Aktivujte své zařízení“ a na poslední straně průvodce zadejte své Klientské číslo, Heslo pro mobilní banku, Jednorázový kód a zadejte název profilu.
4. Po volbě Aktivovat se Vám aplikace SERVIS 24 aktivuje. Při dalším přihlášení zadávejte jen Heslo pro Mobilní banku.

Potřebujete-li se s námi spojit, kontaktujete nás na telefonním čísle +420 956 777 956 nebo na e-mailové adrese servis24@csas.cz.


logo-app
App Name
Developer
Free   
qrcode-app

Prvotní dojmy z aplikace jsou dobré, vše je svižné a stabilní. Již jsem provedl i první platbu, kde mě trochu zklamalo, že není třeba zadávat SMS potvrzovací kód. Na jednu stranu to chápu, na druhou stranu mi tato funkce vzhledem k velkému množství aplikací v mém telefonu chybí. S ohledem na zabezpečení Androidu nemám žádnou důvěru k přímým platbám přes mobil, zkrátka jsem si při odesílání peněz připadal jak bez kondomu…

Na závěr bych rád ještě dodal, že mladičká Air bank také neotálí a oznámila, že v brzké době se i u ní můžeme těšit na aplikaci pro Android. Její uvolnění se předpokládá v nejbližších dnech až týdnech. Budeme vás informovat.

11 KOMENTÁŘE

    • S tim si dovolím nesouhlasit. Aplikace samotná vyžaduje pro přihlášení heslo, takže nepředpokládám, že kdyby mě mobil někdo vzal, že se do ní dostane. Větší strach mám z nástrojů na odposlouchávání, které by se mohly do telefonu s nějakou aplikací dostat, pomocí kterého by pak šlo vzdáleně do aplikace běžící na pozadí vstoupit a provést přes ní platbu. Uživatel není prakticky nijak informován o tom (pokud nevyplní email), že byly odeslány peníze pryč. Kdyby i nadále přišel potvrzovací SMS kod, tak se k němu dostane jen ten, kdo bude mít telefon v ruce (ano, teoreticky by mohl útočník odposlouchávat i příchozí SMS, ale to už by byl extrém). Z mého pohledu to není zatím moc bezpečné. Ale každý ke svému majetku přistupuje jinak 🙂

      • Pokud by ty SMS chodili, tak by zase vsichni rvali, ze to musi prepisovat a proc si to ta apka neudela sama. Podle mne si velke banky nedovoli pustit ven neco deraveho, takze s bezpecnosti nemam problem 😉

        • Dle mého pohledu by bylo nejideálnější si v nastavení Servis24 (na webu) moct zvolit, zda chci platby z mobilní banky provádět přímo, nebo zda chci zadávat potvrzovací kód. Pak by to bylo dokonalé. Třeba to tak jednou bude.

  1. Zrovna včera jsem nadával, že ČS není schopná vydat aplikaci pro android :-). Ale jak to tak vypadá, asi jim dám stejně sbohem a půjdu jinam. Ty jejich poplatky jsou fakt hnus.

    • Tak neváhej.Já jim dal sbohem už v červnu a poplatky klesly na polovinu,za stejné nebo spíše lepší služby. Šel jsem k ČSOB a možná časem přejdu k FIO.

    • Já už ji neúspěšně hledal při minulém vyúčtování… byla tam taková velká reklama „Aplikace pro Android“ a až pod tím malým písmem „bude v půlce listopadu“. lol

      Jinak ty nízkonákladové banky jsou vždy výhodnější, taky plánuj k nějaké přejít.

    • Bohužel na iPhone banky aplikace dělají z nepochopitelných důvodů přednostně. Řekl bych, že s tím má co dělat jednotnost systémů iPhone a nejednotnost Androidu. Na druhou stranu, když si vezmeme podíl jednotlivých systémů na českém trhu, tak Android zaručeně vede.

      • To je naprosto logicke. Kdyz se podivate na to, jaka sorta lidi iZarizeni kupuje a pouziva, tak si jiste vsimnete, ze to nejsou zadni chudacci. Takze potencionalne perspektivnejsi zakaznik je ten co ma iPhone nebo jineho iCerta. Android je i na levnych telefonech, takze ma sice vetsi podil na trhu, ale zase ne tak perspektivni klientelu…

Napsat komentář: asafe Zrušit odpověď

Please enter your comment!
Please enter your name here