Přes určité nedostatky porazily modely Galaxy S6 a S6 Edge v předobjednávkách svého předchůdce, a to hlavně díky novému atraktivnímu designu.
Modely Samsung Galaxy S7 a S7 Edge se staly dostupnými po celém světě teprve před 10 dny (11.března) a již začínají přicházet první zprávy o úspěchu. Tyto nové vlajkové lodě sice design v podstatě nezměnily, ale přinesly chybějící funkce z modelu S5 (voděodolnost a microSD slot).
Nyní už víme, že tato strategie se Samsungu opravdu vyplatila – předběžné objednávky na duo S7 jsou v Evropě o 250% vyšší než loni u S6. Na největším světovém trhu se smartphony, tedy Číně již předobjednávky překonaly 10 milionů. On-line prodejce JD.com si zatím připsal 6,4 milionů objednávek a Suning jich má již 1,4 milionu.
Čína je pro Samsung velice obtížným trhem – lokální značky se snaží vyrábět vlajkové lodě za mnohem nižší cenu a mají podporu čínských prodejců. Samsung je tam v současné době šestý s podílem 7,7% smartphonů. Analytici se domnívají, že za úspěch telefonu může do značné míry i GearVR.Brzy budeme znát i prodeje v Indii, kde šly telefony S7 Edge a S7 do prodeje minulý pátek, očekává se však obdobný úspěch.
Všimněte si, že Samsung poskytuje pouze údaje o prodeji jejich stěžejních přístrojů, takže vše co máme, jsou pouze orientační údaje. Přesto řekl šéf Samsungu Mobile Dongjin Koh: „Telefon si po kontrole zpráv od prodejců a po setkáních s našimi čínskými distributory získal mou důvěru.“