Japonský výrobce Sony řeší problém. Mobilní divize se totiž pravděpodobně dostane do výrazné ztráty. Společnost už začala přehodnocovat svou dosavadní strategii a pracuje na nápravě. Ztráta by se neměla nijak negativně projevit, změna strategie zasáhne pouze střední třídu telefonů, kde dojde ke změnám.
Zatímco prémiovým modelům se daří výborně a řada Z se těší velké oblibě nejen u fanoušků, ale také široké veřejnosti, nižší a hlavně střední třída zůstala opomenuta. Divize se tak dostala do ztráty 1,2 miliardy dolarů. Podle vyjádření Sony jsou sice telefony ve střední třídě dobře vybavené a nabízí dostatečnou výdrž baterie, ale zaostávají v kvalitě displeje a zvuku. V konečném důsledku jsou tedy nekonkurenceschopné. To se bude muset samozřejmě změnit.
Prvotním cílem společnosti je stabilizovat finance a dosáhnout stabilního růstu tržeb. Na určitých trzích by se také měl změnit marketingový plán. Větší důraz by měl být kladen mimo jiné na modely řady Z – právě to je totiž „zásah do černého,“ ze kterého chce společnost vytěžit co nejvíce.
zdroj: phonearena