Samsung hlásí 40 miliónů prodaných tabletů. Svůj plán tak na 100 % nesplnil

0

Jihokorejský Samsung chce být na mobilním trhu ve všech směrech nejlepší. Snaží se tomu pomoci svou agresivní kampaní, ale i jinými praktikami. Trh s mobilními telefony dominantně ovládá, ale pokud se podrobněji podíváme na trh s tablety, je to přeci jen o poznání o horší.

Samsung měl v letošním roce jasný plán – prodat přes 40 miliónů tabletů. Již teď máme jasno, zdali se mu to podařilo či nikoliv. Mezi modely je nejnovější Galaxy Note 10.1 v edici 2014, kterého se za poslední 3 měsíce prodalo hned 12 miliónů kusů – průměrně tedy 4 milióny za měsíc.

GALAXY Note 10.1 (2014)

Právě tablet Galaxy Note 10.1 edice 2014 má velký podíl na celkovém prodeji, který však dosáhl „pouze“ 40 miliónů prodaných tabletů. Z prvního úhlu pohledu se jedná o velice zajímavé číslo, ale z druhého je jasné, že Samsung svůj cíl na 100 % nesplnil. Rád by jistě uvítal prodejnost o několik miliónů vyšší.

Uvidíme, s čím jihokorejský výrobce přijde v příštím roce. V prvním čtvrtletí totiž má představit hned čtveřici nových modelů, kdy podle spekulací bude polovina z nich nabízet displej s technologií AMOLED. Nedávno se také vyjádřil ve smyslu, že se chce více zaměřit na trh s mobilním příslušenstvím, díky čemuž má v úmyslu zvýšit svůj zisk snížený velkou konkurencí na trhu s mobilními telefony.

Zdroj: AndroidHeadlines