Spotify spouští svou diskotéku v Česku a na Slovensku

0

Spotify

Dnes byla v našem hlavním městě významná návštěva, která zde měla za úkol oznámit velice zajímavou a vzrušující zprávu pro české obyvatele. Zbystřit by zejména měli ti, pro které je hudba afrodiziakum a lék proti všem nemocím. Do Prahy přijeli dva zástupci z největšího streamovacího hudebního serveru Spotify, který ve světě funguje již pět let, a byli jimi obchodní šéf zastupující střední a východní Evropu Przemek Pluto a manažer PR oddělení pro střední Evropu Marcel Grobe. Služba Spotify tak reaguje na vstup konkurenčních hudebních gigantů od společností Google a Apple na český trh.

Česko je tím pádem třicátou zemí, ve které bude Spotify dostupný. Českým obyvatelům bude nabízen ve dvou tarifech, které věrně kopírují nabídku jiných služeb. První tarif nabídne otravnou reklamu bez možnosti případného stahování hudby do zařízení, druhý je samozřejmě bez reklamy a s možností off-line přehrávání. Předplatné u tohoto typu tarifu je stanoveno na 5,99 euro, což je mírně přes 160 korun.

Spotify

Aplikace služby Spotify je dostupná pro mobilní zařízení s operačním systémem Android a iOS. Díky ní mohou uživatelé poslouchat svou oblíbenou hudbu ze streamového serveru kdykoliv a kdekoliv. Lze si v ní vytvořit vlastní playlist oblíbených skladeb. Pokud se uživatel rozhodne objevovat nové, potenciálně zajímavé skladby, může využít ready-made playlist a získat tak hudbu, která mu skutečně vyhovuje. 


logo-app
App Name
Spotify Ltd.
Free   
qrcode-app

Na Spotify naleznete neuvěřitelných dvacet miliónů písniček všech žánrů, které tak potěší všechny uživatele. Bonus by pak měly tvořit i české hity. Podle Marcela Grobeho, šéfa komunikace Spotify pro střední Evropu, se dokončují podpisy smluv s českými labely. Během několika týdnů bude nabídka písniček rozšířena o české skladby.

V České republice se bohužel neobjeví kancelář Spotify, jelikož funkčnost hudebního serveru bude pro tuzemské uživatele řízena z polského hlavního města Varšavy. Na starosti ji bude mít konkrétně obchodní šéf středovýchodní Evropy Przemek Pluto. Ten také informoval o tom, že jakmile Spotify vstoupí na český trh, rozjede se hlavně digitální kampaň. Těšit se však můžeme i na několik malých promo akcí. Služba bude z počátku dostupná pouze v anglickém jazyce, přeložena má být až v blízké budoucnosti.

Spotify

Hudební server Spotify oznámil, že v letošním roce dosáhl tržeb kolem půl miliardy eur, což je v přepočtu cca 13,7 miliard korun. V současné době jej využívá přes 24 miliónů uživatelů po celém světě, přičemž čtvrtina z nich, tedy 6 miliónů uživatelů pravidelně platí měsíční předplatné.

A na závěr to nejdůležitější. Spotify bude českým občanům dostupný již od zítřejšího poledne přímo na webu, nebo pomoci aplikace pro chytré telefony.

Zdroj: Ty Internety