Ubisoft připravuje cloudový systém na ukládání mobilních her

0

Je to otravné a všichni, co alespoň trochu s telefonem experimentujeme, to známe. Vždy když se ve své oblíbené mobilní hře dostaneme alespoň trochu dál, tak zrovna vyjde nová verze naší oblíbené ROM anebo se nám ta aktuální nějak pokazí a pak musíme flashovat a následně hrát hru zase od začátku.

Samozřejmě se lze této nepříjemné situaci vyhnout, na Google Play je k nalezení mnoho zálohovacích nástrojů včetně například velmi povedeného a mnohokráte ozkoušeného Titanium Backup, občas se však záloha úplně nepovede, je nekompatibilní anebo je prostě trochu starší a nereflektuje aktuální postup ve všech hrách.

Vypadá to však, že tento problém netrápí jen nás, ale i lidi, kteří by jej mohli odstranit nebo alespoň trochu zmírnit. V duchu, že jej tento problém také štve, se tento týden totiž vyjádřil Chris Early, vedoucí digitální divize britského Ubisoftu. A nejen to, ale také uvedl, že již mají řešení a sice cloudový systém na ukládání uložených pozic.

„We have a cloud-based storage system for that data for you.“ „As a player, I absolutely hope that game saves across multiple devices will be like this in the future. From an Ubisoft perspective, yes they will,“

„Máme pro vás připravený na cloudu založený systém sloužící k ukládání dat.“ „Jako hráč doufám, že uložené pozice napříč zařízeními budou v budoucnosti právě takové [ukládané do cloudu]. A z Ubisofti perspektivy to vypadá, že budou.“

První implementaci cloudového systému bychom se měli dočkat již u chystaného Ghost Recon Commander. Nezbývá tak než držet Ubisoftu palce a doufat, že to s tímto systémem nedopadne jako s naprosto tragickou ochranou proti kopírování nechvalně (a to se držím dost při zemi) proslulou mezi takřka všemi PC hráči.

 

zdroj: pocket-int