Sony se bude i nadále zabývat hlavně trhy v Evropě a Japonsku

0

sony logo make believe

Sony se v minulosti soustředilo hlavně na japonský a evropský trh. Tuto snahu můžeme pozorovat i u nás, kde Sony prodává několik modelů, včetně těch nejlepších. Stejný strategický plán má výrobce i do budoucna, ujistil o tom CEO společnosti, Kazuo Hirai. Sony má poměrně dobře našlápnuto k tomu, stát se třetím největším výrobcem a zařadit se tak za Samsung a Apple.

I z toho důvodu je zarážející, že nechce dále expandovat. Na domácím japonském trhu a trzích v Evropě dohromady prodává asi 60 % chytrých telefonů. A tento podíl bude zřejmě i nadále stoupat. „Tyto dvě oblasti jsou pro nás nejdůležitější a investujeme do nich značné finanční prostředky,“ uvedl Hirai a dodal, že není reálné, aby se pokusili udělat vše najednou. Nicméně je jisté, že postupně bude Sony na tyto trhy směřovat.

Nicméně ve Spojených státech by výrobce narazil na tvrdou konkurenci Applu, který má asi 50% tržní podíl. V Číně bude největší konkurencí ZTE a jeho propojení s operátory.

zdroj: reuters