SellARing – reklamu uslyšíme už i před telefonním hovorem

7

Vzpomínáte si na reklamní síť Airpush, která umožňuje obtěžovat uživatele reklamami v notifikační liště Androidu? Nyní přichází něco mnohem děsivějšího. Reklamní síť SellARing nabízí vývojářům možnost nahradit klasický přerušovaný tón, který slyšíme po vytočení telefonního čísla, hlasovou reklamou s délkou 10 sekund. Své reklamy do sítě zaregistrovali i velké světové společnosti včetně NBC, Walmart, Vodafone a FOX.

Teď už je řada na vývojářích aplikací, kteří mohou SellARing integrovat do své aplikace a vydělávat peníze. Otázkou ale zůstává, jak na reklamy zareagují uživatelé aplikací. Hlasovou reklamu po vytočení telefonního čísla bude nejspíš většina lidí považovat za příliš velký zásah do svého života a raději aplikaci podporující SellARing odinstalují.

Více informací o službě včetně krátké ukázky reklamy můžete vidět v následujícím videu:

http://www.youtube.com/watch?v=BtuE4iftWfM

A jaký je váš názor na SellARing? Vadila by vám reklama před telefonním hovorem? Napište nám svůj názor do komentářů pod článkem.

via ap

7 KOMENTÁŘE

  1. Nevadila, pokud by byl hovor za polovinu nebo zdarma. Ale aby mi to dělala nějaká aplikace jen proto, že je zdarma tak to zase ne. To jí raději zaplatím.

  2.  To operatori nedovolia. Nie este par rokov aspon. Teraz maju suboje o zakazikov a nie sa takto zhovadit. Vela ludi by obmedzilo volania. Ja urcite. To nepotrebuju.

  3.  To operatori nedovolia. Nie este par rokov aspon. Teraz maju suboje o zakazikov a nie sa takto zhovadit. Vela ludi by obmedzilo volania. Ja urcite. To nepotrebuju.

  4. Na druhou stranu aplikace používám docela často, zatímco telefonuju v průměru tak max. jednou denně. Jestliže by se tím reklamy přesunuly z těchto aplikací do vyzvánění, pak to znamená, že budu reklamou obtěžován max. ono jedno vytáčení čísla za den, tj. 10 vteřin denně, ale po zbytek dne budu užívat aplikace bez otravných  reklam?

  5. To už bych se raději vrátil ke starým „hloupým“ telefonům než se víc a víc stávat obětí konzumu a reklam a omezování..a to říkám i přesto že jsem hrdým uživatelem moderních technologií ale poslední dobou je zásah do soukromí větší a závažnější než kdy dřív..

Napsat komentář: -V- Zrušit odpověď

Please enter your comment!
Please enter your name here