Mobilní telefon jako nejdůležitější prodejní kanál?

0

Tak jako každým rokem, i letos se v Londýně konal World Retail Congress, kde se sešli největší obchodníci z celého světa. Master Card si nechal vypracovat průzkum, kde evropští obchodníci předpovídají, že do roku 2020 mobilní telefony předběhnou prodej v kamenných obchodech a stanou se hlavním prodejním kanálem.

Klasické obchody v dnešní podobě by mohly zmizet

„Z hlediska odvětví maloobchodu prožíváme nesmírně zajímavé období. Sektor přetváří technické novinky, které obchodníkům umožňují rozšířit tržní podíl až za hranice nejbližšího okolí, ale dokonce i státu,“ řekl Hany Fam, prezident společnosti Master Card Worldwide.

Obchodníci jsou přesvědčeni, že převládne obchodování přes mobil. Prezentací obchodů budou různé aplikace, ty mohou nabízet cílené slevy a dalšími možnosti oslovovat přímo zákazníka. Ostatně to můžeme vidět už dnes, kdy telefon (ať už v různé formě) využívá pro komunikaci se zákazníkem 32 procent maloobchodníků. Dalších 43 procent předpokládá, že do roku 2020 mobilní telefony, jako prodejní kanál, překonají kamenné prodeje, call centra, počítače nebo přímý marketing.

Průzkum vypracovala agentura Eco­no­mist In­telli­gen­ce Unit, zúčastnilo se jí na tři stovky respondentů, zejména úspěšných obchodníků.

Zdroj: mojandroid