Kauza batterygate Samsungu v USA jméno nepoškodila! Popularita značky naopak spíše stoupla

0

samsung-logoNejnovější průzkum ze všech 50 amerických států prozrazuje několik zajímavých informací o reputaci značky Samsung v této zemi. Přestože byl Samsung kvůli debaklu s telefony Note 7 nějakou dobu jedním z hlavních témat jak internetových, tak tištěných deníků, jeho pověst zůstala v následujících týdnech bez újmy.

Nejnovější průzkum Reuters totiž odhalil několik zajímavých čísel. Celých 27 % lidí, kteří o této kauze věděli bude i nadále využívat smartphone značky Samsung a asi 25 % lidí, kteří o kauze nevěděli bude telefon značky Samsung nadále využívat také. To znamená, že je značka Samsung populární asi tak, jak tomu bylo před odvoláním modelu Note7 a popularita značky se nejspíš dokonce trochu zvýšila!

Celých 91 % dotázaných uživatelů smartphonů Samsung by si v budoucnu koupilo opět telefon této značky. To znamená, že majitelé smartphonů této jihokorejské společnosti jí prokazují téměř stejnou loajalitu, jako vlastníci iPhonů své značce. U Applu se počet loajálních majitelů vyšplhal o procento výš, tedy na 92 %.

Nejlepší zprávou pro Samsung je však to, že 92 % všech účastníků hlasování si pravděpodobně v budoucnu koupí nějaký výrobek této společnosti.

Podle jednoho z analytiků, je důvodem zachování důvěry brzké odvolání tohoto smartphonu, které snížilo množství negativních zkušeností na minimum.

Takže se dá s jistotou říci, že jméno společnosti Samsung zůstalo i po odvolání modelu Note 7 nepoškozené, což je pro tohoto giganta velice dobrá zpráva!

Zdroj

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here