HTC: „Samsung nám ukradl inovace, v budoucnu musíme používat agresivnější marketing.“

0

htc logo

HTC už je delší dobu v poměrně nepříznivé ekonomické situaci a jedním z důvodů, proč se smartphony taiwanského výrobce příliš neprodávají, je podle odborníků i laické veřejnosti nedostatečný marketing. Jason Mackenzie, prezident prodejního oddělení HTC, v rozhovoru s Fierce Wireless uvedl, že právě marketing chce jeho společnost s příchodem HTC One výrazně vylepšit.

HTC používalo slogan „quietly brilliant“, který naznačuje, že společnost dělá dokonalé věci, ale příliš se s nimi nechlubí. V budoucnu chce ale společnost být v souboji s konkurencí, jakou jsou zejména Samsung a Apple, mnohem agresivnější. Jako příklad špatného marketingu uvádí Jason Mackenzie loňskou vlajkovou loď HTC One X, kterou výrobce propagoval pod nejednoznačným sloganem „úžasný fotoaparát, autentický zvuk“. Pokud se však zájemce chtěl dozvědět, proč jsou fotoaparát a zvuk smartphonu tak skvělé, musel složitě hledat v technických specifikacích.

Jason Mackenzie uvedl, že například u sekvenčního fotografování HTC jen nahrálo Samsungu, který se stejnou funkcí přišel později, ale dokázal ji lépe propagovat. Proto společnost u HTC One začala hojně používat ochranné známky jako jsou BlinkFeed, BoomSound a UltraPixel, které by si uživatelé měli spojit právě s HTC a jeho produkty.

V blízké době by se HTC mohlo stát třetím největším výrobcem smartphonů na světě. Kromě už zmíněného marketingu by v tom mělo společnosti pomoct globálnější pojetí trhu a také zaměření na současné majitele smartphonů od HTC, které si chce společnost udržet častějšími softwarovými aktualizacemi.

zdroj: fw via pa