Developeři Google Glass údajně ztrácejí zájem o zařízení

0

Ztrácejí vývojáři zájem o vytváření aplikací pro Google Glass? Někteří z nich změnili svoji oblast zájmu z jednoho ,,wereable“ (nositelného) produktu na jiný. Vemte si například Twitter, který zjevně přestal pracovat na aplikaci  podporované právě na chytrých brýlích a místo toho se zaměřil na další appku, jež si bude umět poradit s na Androidu jedoucími chytrými hodinkami. Couvnutí Twitteru v otázce Google Glass však není ojedinělé.

Google-Glass

Dle agentury Reuters se rozhodlo upustit od vytváření aplikací pro novinku devět ze šestnácti různých firem. Měly pro to jednoduchý důvod.  Vzhledem k limitovanému počtu brýlí se nedá čekat dostatečný počet uživatelů k tomu, aby se jim vyvíjení aplikací vyplatilo. Celkový pohled na Google Glass se změnil.

Někteří z prvních nosičů brýlí, známí jako Exploreři, nyní prodávají svá zařízení na eBay za půlku původní ceny, což bylo $1500. Rozšíření mezi širší zákaznickou oblast se mělo udát ještě letos,  nakonec však bylo posunuto až na rok příští. Google doufá hlavně v rozprodání brýlí různým podnikům. Jeho iniciativa brýlí v práci se dočkala úspěchu poměrně velkými prodeji hlavně díky lákavé nabídce dvou produktů za cenu jednoho. Google nemá tedy v plánu zařízení stáhnout ani omylem.

Google-Glass-03-HD-Wallpaper

Chris O’Neil, ředitel obchodního provozu Google Glass, se nechal slyšet, že: ,,Nikdy jsme neměli více energie k tomu, abychom dostali nositelná zařízení a konkrétně brýle mezi lidi.“ 

 

Problémem je však také to, že nošení brýlí je spojeno s jakýmsi stigmatem. Ti, kteří je mají na nose, mohou totiž nepozorovaně pořizovat fotky a videa lidí, kteří o tom nemají sebemenší potuchy. Američané už si dokonce vytvořili přezdívku pro uživatele brýlí. Když Vás někdo nazve ,,Glasshole“, radostí skákat asi moc nebudete. Skze projevení důvěry svým zákazníkům dokonce některé restaurace zakázaly zařízení využívat v jejich prostorech z důvodu zachování soukromí.

zdroj: http://www.phonearena.com