• David Veselý

    pěkný

  • jan3

    Pozitívna zmena, je to takto lepšie.

  • Velekrt

    Jsme rádi, že se Vám naše proměna líbí!

  • marek.ns

    Ja zial hodnotim zmenu negativne, ale kedze budete pokracovat tak uvidime… Mobilna verzia bola predtym dobra, skoda ze to bol taky hop alebo trop ci sa nacita.

    • Velekrt

      Dobrý den,
      děkujeme za podmět. O mobilní verzi se v redakci pobavíme, zda-li nasazení původní verze bude lepší, než tato verze, co máme teď.

  • Daniel

    Dovolte mi připojit pár postřehů.
    Změna je zajímavá, je vidět, že je stále neustálená, graficky příjemná… Nicméně:
    – opravdu musí být na úvodní stránce u seznamu článků tak velký modrý „pruh“ s datem a časem uveřejnění článku přes obrázek? Nemyslím, že toto je nutná informace, a už vůbec ne s takovou velikostí grafického prvku,
    – proč jsou obrázky v seznamu článků o rozdílné velikosti?
    – pravý sloupec „oblíbené – aktuální – komentáře“ pod vyhledáváním – nechápu proč se změnil počet titulků na pouhých 5 a proč je jako defaultní nastavené řazení dle „oblíbených“. Více mi vyhovoval kratší seznam hlavních článků a dlouhý seznam nejaktuálnějších článků.
    – zbytečně velké hlavní okno s měnícím se obsahem, zbytečný řádek „novinky“, příliš mnoho reklam a rušivých animací – výsledný dojem – přeplácaná stránka.
    – proč 2 lineární „menu“ na horní stránce?
    Doporučil bych větší vyjasnění si priorit stránky – a jak tuto „hlavní podstatu“ zpříjemnit.
    Ovládacích prvků (menu, navigačních oken a sloupců) spíše méně, nedublovat, pokud možno aby se z úvodní stránky dalo jednoduchým způsobem přejít všemi způsoby k cíli. Tedy např. v hlavním okně nechat rotovat „5 nejoblíbenějších článků + 3 poslední“, řádek „novinky“ a „výběr reklamy“ zrušit, posunout sloupec „oblíbené – aktuální – komentáře“ nahoru, z tohoto sloupce vypustit „oblíbené“ (jsou v hlavním okně). Použít 1 lineární menu a to s tím „logem“ a umístit ho úplně nahoře, nebo pod horním reklamním banerem. Zrušit duplicitu „komentáře“ a „nejnovější komentáře. Proč je „upoutávka“ na Google+ obrovský a odkazy na fb, twitter a rss stejně „malé“? Proč je mezi nimi reklama?
    Toto je jen jeden pohled na současný stav, snad Vám pomůže vytvořit Vaši stránku ještě lepší než je … a než byla ;-). Hezký den

    • Velekrt

      Dobrý den,

      děkujeme za to, že jste sepsal, co by jste na našem webu vylepšil. Zkusíme se v redakci o tomto trochu pobavit a možná některou z Vašich připomínek v průběhu týdne upravíme.

      Přeji hezký zbytek dne,
      Martin Kadlček