Je těžké uvěřit tomu, že Adidas doposud neměl svou vlastní nákupní aplikaci. Nyní je ale všechno jinak. Německý sportovní obor představil svou aplikaci Adidas, která umožní uživatelům iOS i Android nakupovat produkty bez nutnosti navštívení jejich webu. Aplikace je navržená tak, aby Vám nabídla to nejlepší.

Aplikace Adidas však není určená pouze k prodeji zboží, najdete zde i blogové příspěvky, videa a aktualizace trendů od sportovců, kteří jsou sponzorovaní společností Adidas – včetně sportovců: James Harden, Lionel Messi a Paul Pogb. V budoucnu se budete moci přihlásit pomocí svého účtu Runtastic.

Joseph Godsey, vedoucí oddělení digitální značky Adidas, uvedl, že společnost zatím nechtěla zakládat jen tak nějakou aplikaci, ale chtěli se nejprve zaměřit na to, co na tomto webu bude a jak bude vypadat.

Soupeř Adidas – Nike zvolil jiný způsob, jakým mohou lidé prostřednictvím svých aplikací nakupovat vyhledávané produkty a to pomocí technologie rozšířené reality. Godsey řekl, že „nevidí potřebu využívat AR v tomto kontextu“ a poznamenal, že jeho tým našel „ještě efetivnější způsob, jak podpořit své spotřebitele.

Ukázal na již potvrzenou aplikaci, kde si můžete rezervovat modely jako Kanye West Yeezys.

Nyní je aplikace dostupná pouze v USA a ve Velké Británii. Avšak aplikace by měla být k dispozici v několika zemích již v první polovině roku 2018.

Zdroj