Na to že si dělá jeden výrobce smartphonů či tabletů, utahuje z druhého jsem si již zvykli. Pozadu v tomto odvětví marketingu není ani Nokia, která se nejprve trefovala do uživatelů výrobků s nakousnutým jablkem.
Dlouho nezůstal ušetřen ani Samsung do kterého se Nokia naváží ve své nové reklamě na Lumii 1020, jenž nabízí 41 MPx fotoaparát. V následující reklamě se tak můžete dozvědět o nových funkcích od Samsungu jako je Drama Shot či bumb-to-share.
http://www.youtube.com/watch?v=2vR4LeL0yzE
K čemu je dobrý mít v telefonu 41 MPx ??? Asi pro vyšší prodejní cenu . ???
http://www.youtube.com/watch?v=oSU1QfeiBCo
…doporučuji v HD 😀
Paráda… jen malý problém… to video je nazvané summer day, bylo pořízené v ideálních podmínkách. V takových podmínkách dneska dokáže provést hezké záběry každé zařízení. Problémem jsou stížené podmínky, kdy rapidně klesá kvalita pořizovaných záběrů.
SGS 2
http://www.youtube.com/watch?v=2aEsr_2Cfp4#t=123
SGS 3
http://www.youtube.com/watch?v=X_QNBwvBV4Y
A tu nejde o blbé statické záběry 😉
PS. to co jsem sdílel nejsou reklamy na ty telefony… a dá se jím tudíž věřit více, než reklamám výrobců… viz fail reklamy nokia lumia 920
http://www.youtube.com/watch?v=IfBtca08gF0