MicBeast žaluje Samsung a T-Mobile za klamání zákazníků ohledně Galaxy S

1

Uživatel známého zahraničního fóra XDA, MicBeast, podal žalobu na společnosti T-Mobile (Americkou pobočku) a Samsung za klamavé obchodní praktiky ohledně telefonu Galaxy S. Konkrétně si stěžuje na nedodržení slíbených updatů na android 2.2 a velmi špatnou zákaznickou podporu, která prý uživatele šikanovala a zastrašovala. Také zmiňuje, dle jeho slov zjevné, hardwarové problémy s GPS anténou. Na zmíněném fóru také vyzývá uživatele, aby se k němu přidali ve společné žalobě.
Myslíte si, že má šanci na úspěch, nebo je to jen marný pokus? Upřímně, jako vlastník Galaxy S, v jeho úspěch moc nevěřím.
Zdroj: XDA

  • Já mu fandím.
    Protože jsem z toho frustrovaný na tolik, že bych se k němu rád připojil! Podpora je mizerná. A styl jakým se Samsung a lokální partneři poprali s aktualizací je směšný. Mám jako zákazník pocit, že si ze mě někdo dělá pr*el. A teď opravdu nenarážím na čas, který byl potřebný k tomu, aby se Froyo dostalo do našich strojů. O čas mi nejde.