HTC chytá druhý dech. Nyní chce ovládnout 15 % mobilního trhu

0

HTC One detail buttons

V minulých letech se HTC potácelo ve velmi nízkých bilancích a nevypadalo to s nimi růžově. Propady až o 98% mluvily za vše a HTC pomalu ztrácelo i podíl na mobilním trhu. Mezi posledními nadějemi bylo HTC One, které se těší velké oblibě a firma tak alespoň na pár měsíců přesunula výdělky do zelených čísel.

To ale není vše. Změna marketingu, kterou HTC nedávno udělalo začíná přinášet ovoce. Nové varianty, které vycházejí z designu One by měli dál posunout HTC kupředu. Větší prodeje zařízení by potom znamenali větší podíl na trhu, který mělo HTC v minulém roce pouze 4% trhu. Peter Chou, CEO HTC, ale jasně akcionářům nastínil, že to není jen výkřik do tmy a další vzrůst firmy přijde, ale chce to čas. Cílem je ovládnout 15% mobilního trhu.

Pomoci k tomu mají další zařízení HTC One mini, One Max, Butterfly S, HTC 200 nebo i HTC One Google Edition. Největším konkurentem HTC je samozřejmě Samsung, ale HTC si musí dávat pozor i na vzrůstající oblibu čínských výrobců, jako je například Huawei. Nezapomeňme na Sony a ani na LG. Rozhodně to lehké nebude, ale HTC k cíli ovládnutí 15% na trhu má dobře nakročeno. Jeho nynější podíl se odhaduje na 10%.

Zdroj: focustaiwan