Google, jakožto největší distributor mobilní reklamy, přidal do mobilních reklamních bannerů praktickou ochranu proti nechtěnému kliknutí. Po kliknutí na reklamu se objeví potvrzující tlačítko, které se vás zeptá, zda opravdu reklamu chcete navštívit.
Stává se vám často, že nechtěně kliknete na mobilní reklamu a ihned vám vyskočí prohlížeč s inzerovanou stránkou? Nyní se tohoto neduhu nemusíte bát. Kliknutí na reklamu omylem bylo neefektivní pro zadavatele reklamy a také pro samotný Google. A samozřejmě velice nepříjemné pro koncového uživatele. Proto největší reklamní společnost Google přidala do reklamních bannerů tzv. potvrzující tlačítko, které se objeví při kliknutí na reklamu. V praxi to vypadá tak, že budete muset na reklamu kliknout dvakrát.
Tento krok zefektivní mobilní reklamu, která v současnosti zažívá boom. Novinka také potěší uživatele, kteří už měli dost nechtěných kliků na reklamu například při scrollování stránkami či při hraní her.
Zdroj: AndroidCommunity
Zauvažoval i někdo nad tim, že díky tomu že se už nebudou započítávat nechtěný kliky si někteří android vývojaři kteří žijí jen z reklamy vydělají ješte méně? A může to způsobit že přestanou pro android vyvíjet aplikace? Pokud jde o mě tak se mi snad ani nestalo že by jsem na tu reklamu omylem kliknul
Otázka je, jestli s tím nebude spojeno i zvýšení odměn za prokliky.
Dalsi otazka je, ti co maji root a adfree, maji vubec nejake penize z reklam?
Nevím jak přesně funguje AdMob, ale osobně odhaduji, že ne.
blbost, nechtenej proklik nezvysi prodeje toho co se inzeruje, takze je defakto vyhozeni penize. Naopak, tohle pomuze a ten kdo tam pujde tam pujde se zajmem a ne jen omylem.