GoClever vydal opravu zprovozňující Google Play na tabletu T76GPSTV

10

Společnost GoClever včera ve večerních hodinách na vlastních webových stránkách zveřejnila opravu softwarové chyby, která na tabletech Tab T76GPSTV a T76GPS znemožňovala použití oficiálního obchodu s aplikacemi, Google Play.

Aktualizace je dostupná ve formě update.zip souboru, který lze volně stáhnout ze stránek podpory odpovídajícího produktu. Dále je stažený soubor nutné pouze překopírovat do rootu paměti zařízení (tj. do žádné složky) a v nastavení -> o MID -> softwarové aktualizace zvolit instalovat aktualizaci -> z SD karty.

Po aplikaci opravy a restartu zařízení by měl Google Play již bez problémů fungovat. V případě přetrvávajících problémů se doporučuje ještě zajít do nastavení -> správa aplikací -> spravovat aplikace -> Obchod Google Play a zde smazat data, cache a aktualizace aplikace.

Prozatím není úplně jisté, co přesně onen problém s nefunkčním Google Play způsobilo. Spekuluje se ale o natvrdo zadané IP adrese serverů Googlu, která se k nelibosti inženýrů z GoClever v několika posledních týdnech změnila.

Podrobný návod na aplikaci aktualizace: zde

Zdroj: díky čtenářovi Romanovi Mikulkulovi, goClever 

  • Roman Mikulka

    ano, update.zip obsahuje pouze upraveny soubor hosts, ktery neobsahuje ty nesmyslnosti na ktere uz nekdo prisel na foru.
    uz jsem dnes rano tvoril upravenou verzi update.zip se spravnym hosts, ale neprosel jsem pri instalaci vyzadovanym podpisem zipu. pak jsem si vsim na netu ty opravy.

  • Carl

    Totéž vyšlo o den dříve pro Ferguson S3.

  • mausen

    Dekuji,funguje.

  • kjk

    Me to teda nefunguje stale ten stejny problem 🙁

  • pepa

    me to nejde chyba site nebo co

  • mirek

    Pokud se jedná o známou chybu
    RPC:S-5:AEC-0 . níže je postup na vyřešení

    Oprava chyby (RPC:S-5:AEC-0) v Obchodu Google
    Play (Goggle Play Store):

    1. Přejděte na Nastavení (Settings)

    2. V levém sloupci klepněte na Aplikace (Apps)

    3. V pravém klepněte na VŠE (ALL) a vyhledejte
    na seznamu Google Services Framework (Google Services Framework).

    4. Klepněte na Google Services Framework
    (Google Services Framework). Dále klepněte na Vynutit ukončení (Force stop) a
    potvrďte OK a dále klepněte na Mazání dat (Clear data) a potvrďte OK.

    5. Po provedení těchto dvou kroků použijte
    tlačítko Zpět v levém dolním rohu. Nyní jste nastaveni na VŠE (ALL) a
    vyhledejte tentokrát na seznamu Obchod Google Play (Google Play Store)

    6. Klepněte na Obchod Google Play (Google Play
    Store). Dále klepněte na Vynutit ukončení (Force stop) a potvrďte OK a dále
    klepněte na Mazání dat (Clear data) a potvrďte OK.

    7. Nyní vypněte a znovu zapněte tablet.

    8. Po načtení systému Android počkejte asi 10
    minut před spuštěním aplikace Obchod Play (Play Store)!

  • Hoffi

    Mám problém Obchod play na mém tabletu od firmy GOCLEVER Orinon 101 po zapnutí pořád hlásí Aplikace Obchod Google Play bohužel přestala pracovat. Už nevím co s tím mám dělat.Poradíte mi prosím jak to spravit? Děkuji moc!

  • don kubajs

    jo a to mam delat pokazde, kdyz se prihlasim k google play?? totiz to funguje jen jednou kdyz neco stahnu, kdyz chci napr dalsi program musim tento postup udelat znovu.. fakt zabava

  • michaela

    jak je možný, že se stále nemůžu přihlásit?