Facebook chystá revoluci v notifikačním centru

1

facebook-logo

Facebook se neustále snaží inovovat grafický vzhled, tentokráte si inženýři posvítili na notifikační zprávy v mobilní aplikaci. V rámci notifikačního centra se zobrazují aktuální novinky z této sociální sítě, které se nás přímo týkají. Právě proto jsou notifikační zprávy pro uživatele tolik důležité. Avšak když se na Facebooku neobjevujete několikrát denně, čeká Vás při otevření mobilní aplikace několik desítek notifikací, které jsou díky svému množství značně nepřehledné.

Vše se do budoucna však změní díky novému grafickému pojetí notifikačních zpráv, ty budou rozděleny do jednotlivých sekcí. Navíc dojde k obohacení notifikačního centra například o předpověď počasí, sportovní výsledky či tipem na dobrou restauraci v okolí. Nejdříve se služba spustí v USA a poté bude rozšířena do dalších destinací.

Zdroj: newsroom.fb.com

  • zanek

    další prostor pro reklamu, nice (y)