Nevíte si rady se svým novým smartphonem či tabletem? Zeptejte se v naší poradně

0

poradna

Našli jste pod vánočním stromečkem smartphone či tablet s operačním systémem Android? Možná jste se dostali do situace, kdy něco přestalo fungovat nebo zkrátka nevíte, jak vypnout či zapnout některou funkci.

V případě, že se dostanete do slepé uličky a nevíte, jak vyřešit jakýkoliv problém týkající se Androidu, můžete se obrátit na naši poradnu, kterou najdete na adrese poradna.androidmarket.cz

S vaším problémem se vám pokusíme pomoct my, redaktoři webu, ale také naši zkušenější čtenáři. Tímto tedy apelujeme i na ty, kteří už mají dostatek zkušeností, aby občas zavítali do poradny a pokusili se zodpovědět na některé otázky.

Ještě než v poradně položíte svou první otázku, máme pro vás několik tipů, jak zajistit rychlejší vyřešení vašeho problému.

  • Nadpis otázky:
    • Do kolonky Název stručně napište, o jaký problém se jedná a jakého se týká zařízení, například „Nefunkční fotoaparát u Galaxy S4“ nebo „Padá Google Play u tabletu Sencor Element 7“.
    • Naopak se prosím vyvarujte přílišného používání velkých písmen a vykřičníků. Zcela nevhodné jsou také příliš obecné názvy otázek, například „Problém“ nebo „Tablet nefunguje“.
    • Do kolonky Název nepiště samotný text otázky, ten totiž patří až do kolonky Popis.
  • Text otázky:
    • Při psaní textu otázky nezapomeňte co možná nejpřesněji popsat problém, se kterým se potýkáte.
    • Nedílnou součástí otázky by měl být výrobce a model zařízení, na kterém jste se setkali s problémem. Pokud se jedná o problém týkající se softwaru, nezapomeňte zmínit používanou verzi Androidu.
    • Nikdo vás nebude hodnotit za pravopis ani stylistku, ale na otázku napsanou nesrozumitelně nebo plnou vulgarismů vám nejspíš nikdo neodpoví.

Pokud potřebujete poradit s čímkoliv, co se týká operačního systému Android, nebo naopak chcete pomoct méně zkušenějším uživatelům, navštivte poradna.androidmarket.cz.