Recenze: Robotek

0

Dnes si ukážeme hru, která rozhodně měla na to, aby získala minimálně stejnou hodnotu, jako do nedávna nejoblíbenější hra Angry Birds. Bohužel se jí to nepovedlo a to z jediného důvodu. Obtížnost je nastavena až příliš vysoko a někdy si připadáte opravdu bezradně.

Recenze: Robotek

Příběh

Ve hře žádný náznak příběhu nezahlédnete, ale výrobci ho přesto vytvořili. Dozvíme se, že lidstvo již na modré planetě nežije a nyní nad ní mají nadvládu roboti. Bohužel ale všechna velká města byla obsazena těmi zlými nebo-li modrými roboty. Vy budete na straně hodných oranžových robotů a postupně budete vyzývat armádu za armádou zlých robotů, abyste osvobodili všechna velká města na planetě Zemi.

Screenshot_2013-02-04-19-41-52

Styl hry

Jedná se o tahovou strategii, kde vyzýváte jednotlivé roboty s jejich pomocníky. V boji si roztáčíte náhodné kombinace bonusů.  Máte na výběr z tří kategorií – pomocníci, útok a obrana. Na obrázku níže si můžete všimnout vlevo nahoře, že jsou zobrazena tři pole. Pokud se v těchto polích objeví stejný bonus, můžete roztočit automat znovu. Pokud ne, dostanete zobrazené bonusy a hraje soupeř. Na začátku je dobré si vytočit nějaké pomocníky (Tankbot, Droid nebo Dron). Soupeř tak automaticky bude útočit právě na ně a vašeho hlavního droida nechá být. Potom již můžete volit roztáčení automatu podle vaší libosti.

Pomocníci dostávají taky své hodnosti, které se zobrazují nad nimi. Znamená to, že mají silnější obranu a také útok. Tyto hodnosti buď vytočíte z automatu tak, že budete mít v jednom kole dvě a více stejných pomocníků a nebo vaše obrana bude natolik dobrá, že droidi stačí posbírat dostatek zkušeností na to, aby hodnost dostali.

To stejné platí i pro vašeho soupeře, takže celá bitva se odehrává, dokud jednomu týmu nedojdou životy. Za výhru obdržíte body, které využíváte k otevření dalších levelů. Bohužel bodů je málo a tak, abyste postupovali dál, musíte dokončovat většinu soubojů vítězně a to je velmi obtížné. Pokud se dostanete do situace, kdy máte nedostatek bodů, hra nabízí možnost si je dokoupit za reálné peníze.

Screenshot_2013-02-04-19-41-31

Grafika a zvuk

Tady není co vytknout. Parádní pozadí hry, barevná vyladěnost a decentní pohyby droidů zaručují pěknou podívanou. Zvuky jsou laděny do kosmického prostředí, které se ke stylu hry hodí a ani tady není o čem mluvit.

Screenshot_2013-02-04-19-42-15

Hru dlouho trápila jedna věc. Byl jím multiplayer. Ten byl ale nedávno do hry doplněn a vývojářům se povedl parádně. Tato hra se na MP opravdu hodí a dává hře nový náboj.  Hru rozhodně doporučuji!

HEXAGE