Česká spořitelna má svoji aplikaci pro Android

11

Banky se v poslední době začaly soustředit na další zajímavě se rozvíjející trh s mobilními telefony. Po aplikaci pro iPhone vydala Česká spořitelna dlouho vyhlíženou aplikaci Servis24, pomocí které budete mít přístup k vašemu účtu přímo z Android zařízení. A co vše aplikace nabízí a umí?

Aplikace SERVIS 24 je dostupná zdarma v české a anglické verzi.

NABÍDKA VE VEŘEJNÉ ZÓNĚ:
• Vyhledávání poboček a bankomatů České spořitelny. U každého bodu zájmu je uvedena adresa a otevírací doba. Vyhledávat můžete buď nejbližší pobočky / bankomaty nebo zadáním textového řetězce. Aplikace nabízí navigaci k vybranému cíli.
• Kontakty:
Infolinka České spořitelny a blokace karet (800 207 207)
Linka SERVIS 24 (956 777 956)

NABÍDKA PRO REGISTROVANÉ:
• Podpora více uživatelů na jednom přístroji a možnost pojmenování uživatelského profilu.
• Zobrazení zůstatku na účtech.
• Platby na účty všech bank v ČR. Platby lze zadat buď jako nové, ze seznamu příjemců nebo opakováním položky transakční historie.
• Skenování složenek. Unikátní služba umožňuje zrychlenou platbu poštovních poukázek „A“. Po nafocení složenky aplikace rozpozná vytištěnou částku a bankovní spojení a vyplní tyto údaje do příkazu k úhradě.
• Zabezpečení Vašich účtů prostřednictvím denního a měsíčního limitu pro převáděné částky.
• Potvrzení na e-mail k zadané platbě nebo vytvoření šablony pro budoucí použití.
• Synchronizace šablon příjemců s internetbankingem.
• Vyhledávání v transakční historii. Platby můžete filtrovat podle data zadání nebo podle typu (příchozí, odchozí, všechny).
• Zablokování aplikace v internetbankingu, na Lince SERVIS 24 (+420 956 777 956) nebo trojím chybným zadáním hesla pro Mobilní banku.

POSTUP REGISTRACE:
Registrace je dostupná uživatelům služby SERVIS 24 Internetbanking.

1. Přihlaste se do internetbankingu na www.servis24.cz. V záložce Nastavení vyberte volbu Mobilní banka.
2. Vytvořte si Heslo pro Mobilní banku a poznamenejte Jednorázový kód. Nastavení potvrďte přes SMS nebo klientským certifikátem.
3. Ve stažené aplikaci zvolte „Aktivujte své zařízení“ a na poslední straně průvodce zadejte své Klientské číslo, Heslo pro mobilní banku, Jednorázový kód a zadejte název profilu.
4. Po volbě Aktivovat se Vám aplikace SERVIS 24 aktivuje. Při dalším přihlášení zadávejte jen Heslo pro Mobilní banku.

Potřebujete-li se s námi spojit, kontaktujete nás na telefonním čísle +420 956 777 956 nebo na e-mailové adrese servis24@csas.cz.


logo-app
App Name
Česká spořitelna, a.s.
Free   
qrcode-app

Prvotní dojmy z aplikace jsou dobré, vše je svižné a stabilní. Již jsem provedl i první platbu, kde mě trochu zklamalo, že není třeba zadávat SMS potvrzovací kód. Na jednu stranu to chápu, na druhou stranu mi tato funkce vzhledem k velkému množství aplikací v mém telefonu chybí. S ohledem na zabezpečení Androidu nemám žádnou důvěru k přímým platbám přes mobil, zkrátka jsem si při odesílání peněz připadal jak bez kondomu…

Na závěr bych rád ještě dodal, že mladičká Air bank také neotálí a oznámila, že v brzké době se i u ní můžeme těšit na aplikaci pro Android. Její uvolnění se předpokládá v nejbližších dnech až týdnech. Budeme vás informovat.

  • Tomáš Czakoj

    no pokud by potvrzovaci sms chodila na ten samy telefon tak by postrádala smysl…

    • Martin Polický

      S tim si dovolím nesouhlasit. Aplikace samotná vyžaduje pro přihlášení heslo, takže nepředpokládám, že kdyby mě mobil někdo vzal, že se do ní dostane. Větší strach mám z nástrojů na odposlouchávání, které by se mohly do telefonu s nějakou aplikací dostat, pomocí kterého by pak šlo vzdáleně do aplikace běžící na pozadí vstoupit a provést přes ní platbu. Uživatel není prakticky nijak informován o tom (pokud nevyplní email), že byly odeslány peníze pryč. Kdyby i nadále přišel potvrzovací SMS kod, tak se k němu dostane jen ten, kdo bude mít telefon v ruce (ano, teoreticky by mohl útočník odposlouchávat i příchozí SMS, ale to už by byl extrém). Z mého pohledu to není zatím moc bezpečné. Ale každý ke svému majetku přistupuje jinak 🙂

      • asafe

        Pokud by ty SMS chodili, tak by zase vsichni rvali, ze to musi prepisovat a proc si to ta apka neudela sama. Podle mne si velke banky nedovoli pustit ven neco deraveho, takze s bezpecnosti nemam problem 😉

        • Martin Polický

          Dle mého pohledu by bylo nejideálnější si v nastavení Servis24 (na webu) moct zvolit, zda chci platby z mobilní banky provádět přímo, nebo zda chci zadávat potvrzovací kód. Pak by to bylo dokonalé. Třeba to tak jednou bude.

  • Zrovna včera jsem nadával, že ČS není schopná vydat aplikaci pro android :-). Ale jak to tak vypadá, asi jim dám stejně sbohem a půjdu jinam. Ty jejich poplatky jsou fakt hnus.

    • Petr TICHOTA

      Tak neváhej.Já jim dal sbohem už v červnu a poplatky klesly na polovinu,za stejné nebo spíše lepší služby. Šel jsem k ČSOB a možná časem přejdu k FIO.

    • ic

      Já už ji neúspěšně hledal při minulém vyúčtování… byla tam taková velká reklama „Aplikace pro Android“ a až pod tím malým písmem „bude v půlce listopadu“. lol

      Jinak ty nízkonákladové banky jsou vždy výhodnější, taky plánuj k nějaké přejít.

  • Fijip

    Konečně, už jsme na to čekal pěkných pár měsícu, hlavně že na ishit už byla dávno…

    • Martin Polický

      Bohužel na iPhone banky aplikace dělají z nepochopitelných důvodů přednostně. Řekl bych, že s tím má co dělat jednotnost systémů iPhone a nejednotnost Androidu. Na druhou stranu, když si vezmeme podíl jednotlivých systémů na českém trhu, tak Android zaručeně vede.

      • Petr

        To je naprosto logicke. Kdyz se podivate na to, jaka sorta lidi iZarizeni kupuje a pouziva, tak si jiste vsimnete, ze to nejsou zadni chudacci. Takze potencionalne perspektivnejsi zakaznik je ten co ma iPhone nebo jineho iCerta. Android je i na levnych telefonech, takze ma sice vetsi podil na trhu, ale zase ne tak perspektivni klientelu…

  • David

    Ještě kdyby to tak fungovalo pro 2.2 a nižší, min. vyžadovaná je 2.3 :(.