To nejzajímavější z naší poradny

5

poradna modra

Nejede mi Google play. Jak odinstalovat widgety? Jak přesunout aplikace na SD kartu? Jak udělat root? Jak zakoupit hru? Objevuje se mi chybová hláška. Kde najdu rodičovský zámek? Prosím o radu… Toto jsou jedny z mnoha otázek, se kterými potřebujete při používání vašich Android hraček poradit. A správně k tomu používáte naši Android poradnu, která se rychle plní novými příspěvky, ale také radami a odpověďmi na vaše otázky.

Opakování je matka moudrosti, než se podíváme na výčet věcí, které vás nejvíce pálily v uplynulém týdnu, tak vám přípomínám, že do poradny se dostanete přes adresu poradna.androidmarket.cz nebo přes tlačítko v hlavním panelu, viz obrázek:

poradna

Ale dost řečí, pojďme se podívat, které věci trápily za poslední týden naše čtenáře nejvíc. Měli jste podobný problém? Máte podobný problém? Podělte se prosím o své zkušenosti, až budete potřebovat pomoct vy, také vám někdo pomůže.

Výběr ze zajímavých dotazů, které jste v posledních dnech umístili na poradna.androidmarket.cz:

Na některé vaše otázky jsme bohužel i my s našimi zkušenostmi krátcí, a tak bych rád apeloval na naše věrné čtenáře a fanoušky, aby občas zavítali na naši android poradnu – poradna.androidmarket.cz a poradili svým kolegům se stejnou zálibou. Samozřejmě i my se budeme snažit aktivně poradnu navštěvovat a budeme se snažit vám poradit.

Výběr ze zatím nezodpovězených dotazů:

Děkujeme všem našim čtenářům, kteří se na chodu poradny podílejí. Toto fórum je od vás pro vás – čím více budete diskutovat o svých problémech a zkušenostech, tím více si pomůžete navzájem.

  • hozja

    Tak jsem se chtěl do vaší poradny zaregistrovat, ale 5x na PC a 3x na Nexusu4 mi registrační formulář vyhodil hlášku: Zadejte prosím správně ověřovací kód. Věřím, že analfabet nejsem a pokud váš ověřovací formulář má problémy s Chrome (jako některé jiné), tak kvůli tomu IE používat nebudu. A je to hodně smutné, když se zabýváte Androidem, ale s Google Chrome má váš ověřovací mechanizmus problémy.

    • Blanka

      Stalo se mi to samé dnes dopoledne,vzdala jsem to.

    • Martin Polický

      Děkujeme za informaci o chybě, podíváme se na to a sjednáme nápravu co nejdříve, abyste se mohli hladce registrovat.

    • @6fdd45eb9c6a0f929fd4c26f6eb30562:disqus @7f31d114349e46f82ecbe86e176cd5ab:disqus Omlouváme se za způsobené problémy. V současné době by problém měl být již vyřešen.

      Mohli byste to prosím znovu vyzkoušet a v případě problémů dát vědět?

  • Martin Šimon

    Jsem rád že nic z toho na iPhonu řešit nemusím :-).